מה שאני הכי אוהבת בחורף זה גשם עז, סופות ושיטפונות בחוץ. כל זה כמובן כשאני נמצאת ספונה בביתי החמים והנעים עם הכירבולית על הספה.

 הייתי בטוחה שזה השיא של התענוג עד שלאחרונה התארחתי באחת מערבי החורף הגשומים אצל חברתי לארוחת ערב מפנקת שכללה כמובן את המרק החורפי כמו שרק היא יודעת להכין. (טוב, היה עוד מטעמים חוץ מהמרק ) אבל השיא היה אחרי הארוחה המפנקת. ישבנו על הספה בסלון לעלות זכרונות ילדות לאור נר שהפיץ ניחוח מפנק שפשוט הרגשתי שזה עוטף אותי.

נרות אוירה ינקי קנדל

הסיטואציה היתה מושלמת – הגשם דפק על החלונות בעוז, אנחנו יושבות על הספה ועל השולחן עמד לו נר מרצד של המותג WOODWICK שהשמיע פכפוכים בדיוק כמו עצים שנשרפים באח.

האמת, שזו הפעם הראשונה שנחשפתי לפלאי נרות ריחניים שיוצרים אווירה וכבר למחרת חזרתי הביתה מאושרת עם מספר נרות בריחות מטריפים. טוב, רק אם הייתי יכולה, הייתי מעבירה את כל מדפי הנרות אלי הבית.

היה מאוד קשה לבחור את הנרות, הכל היה פשוט מטריף כל נר שהרחתי, זה היה יותר הסנפה מאשר הרחה. בסופו של דבר בחרתי לי 3 נרות של ינקי קנדל (yankee candle מותג נרות אמריקאי) את ה Pink Sands – ריח של ים וחופים טרופים. את ה Clean Cotton – ריח של כביסה ריחנית שהזכיר לי מאוד את הניחוחות כביסה כשאמא שלי תמיד היתה מכבסת. ועוד נר Home Sweet Home – כשמו, ניחוחות ביתיים.

נרות וויד וויק

כמובן שלא ויתרתי גם על הנרות עם הפתילה שמשמיעה את פכפוכי העצים של המותג WOOD WICK בריחות של Baby Powder וLinen- ריחות נקיים ומטריפים.

את הנרות הנחתי בסלון, בחדר שינה ובמטבח. אין יום חורפי שאני לא מפספסת את ההזדמנות להרגע עם הנרות הריחניים שעושים לי את החורף הרבה יותר מושלם.

רגע... העיצוב, מושלם! הנרות של ינקי קנדל ו וודוויק מגיעים בשלל וריאציות שמשתלבות היטב בחלל הביתי.

אתם חייבים לנפש שלכם רוגע, הכניסו לביתכם את הנרות האלו. אתם תתמכרו ולא תוכלו לעבור חורף בלי נר ריחני איכותי.

Comments (0)

No comments at this moment