מתנות קיימות בתרבות האנושית מאז ומעולם, ומשמשות את האדם כדי להביע את רגשותיו אל הקרובים אליו בצורה של מחווה, אשר גם תעיד על תחושותיו וגם תהיה שימושית. את המתנות נהוג להעניק בימים משמחים ומיוחדים, בין אם נוצרים עקב נסיבות החיים או בין אם על פי אירועים הקבועים מראש בלוח השנה. אחד הימים הפופולאריים ביותר להעניק מתנות, מלבד ימי הולדת, הם כמובן ימי האהבה, שנחגגים במדינת ישראל פעמיים בשנה.

בשמים ליום אהבה

ימי אהבה אלו הם אמנם סיבה מצוינת לחגוג את אהבתכם אחד כלפי השני, אך יכולים להקשות במציאת מתנה מקורית וייחודית, שגם תראה לאדם הקרוב אליכם מה אתם חשים כלפיו וגם תשמש אותו לאורך זמן. בדיוק בשביל קיימות מתנות מבושמות ליום האהבה. בשמים הם מתנה מושלמת להעניק לבן או בת הזוג עקב מגוון סיבות, שהופכות את המחווה שלכם למשהו בעל ערך ובעל כוונה והשקעה.

 

היתרונות של מתנות מבושמות ליום האהבה

בושם לאישה או בושם לגבר נחשבים למתנות מוצלחות ביותר עבור יום האהבה ולמתנות רומנטיות וזוגיות. אחת הסיבות המרכזיות לכך הוא הקשר בין חוש הריח לרגש וליצירת אינטימיות. הריח שאותו מפיצים הבשמים נחשב למפעיל עיקרי של מרכזי התשוקה והחושניות, במיוחד כאשר קיים קשר אינטימי בין בני האדם ולכן, הבושם מהווה מתנה מושלמת ליום שכזה. כמו כן, קיימות מספר סיבות נוספות שהופכות את הבושם למתנה מושלמת.

  • בחירה קלה – בעוד שיכול להיות שאתם מוצאים את עצמכם מתלבטים לגבי המתנה המתאימה ליום האהבה, בחירת בושם מתאים כמתנה ליום שכזה, תתגלה כפשוטה למדי. כל מה שצריך לדעת הוא את ההעדפות האישיות של בן או בת הזוג, שאותן אתם בטח כבר מכירים. סוגי הבשמים מתחלקים למעשה לסוגים שונים, יש כאלה שיותר רעננים וחמוצים ויש כאלה שיותר ארומאטיים ומתוקים. זיהוי הריח שבן או בת זוגכם אוהבים, היוועצות עם אדם קרוב נוסף והתעדכנות בבשמים החדשים שבשוק, יכולים להוביל אתכם למתנה המושלמת.
  • מתנה שימושית – בניגוד למתנות אחרות שלא בהכרח יהיו שימושיות עבור בן או בת הזוג שלכם, בושם מתאים ישמש אותם תמיד ולאורך זמן רב. אופן הבישום לא מצריך שימוש בתמצית רבה ולכן המתנה תוכל תשמש אותם למשך כמה חודשים ארוכים או אפילו כמה שנים טובות. כמו כן, גם אם לבן או בת זוגכם יש כבר מלאי בשמים מכובד, תמיד טוב שיהיה עוד אחד, במיוחד אם הוא בעצם מתנה שניתנה להם ביום האהבה.
  • מוצר מפנק – מתנות שימושיות ומתנות שהבחירה שלהם קלה יחסית, לא בהכרח מובילות למתנות מהנות, מפנקות וכיפיות. הבושם הוא מתנה שמכילה את מכלול האלמנטים האלו, כיוון שהוא משמש כמוצר יופי וטיפוח, אשר יגרום לבן או בת הזוג שלכם להרגיש מטופחים ונעימים. באופן זה אתם מרווחים גם מתנה מושקעת, גם מתנה מפנקת וגם מתנה בקלי קלות.
 

מהם הבשמים המובילים ומה מיוחד בכל אחד מהם?

אז אחרי שהשתכנעתם, כל מה שנותר הוא להבין אילו בשמים נחשבים לפופולאריים בעולם הבישום ואיך תתאימו את הבושם הנכון, בין אם מדובר בבושם לגבר או בבושם לאישה. הדבר החשוב ביותר להבין לפני שמבצעים את הבחירה, הוא שבושם כבר מזמן לא רק ריח נעים אלא מותג וסמל להצהרת כוונות אופנתית ותדמיתית. עיקרון זה משקף את אפיונם של הבשמים כבשמים קלאסיים, נשיים, צעירים וכדומה, ויכול לעזור לכם מאוד בבחירת הבושם המתאים ליום האהבה. 

 

  • קוקו מדמואזל שאנל – בושם זה שייך לבית האופנה והטיפוח שאנל, אשר מי שהקימה אותו היא קוקו שאנל, אושית טיפוח ואופנה מהגדולות ביותר בעולם אי פעם. בושם זה הוא למעשה הגרסה הטרנדית לקלאסיקה הותיקה של הבשמים לבית שאנל והפך מיד עם השקתו לסמל נחשב. הבושם מתאפיין בניחוח עצי ובעל קלילות ורעננות המשולבת בחושניות ממכרת. בושם כזה כמתנה, יתאים מאוד לנשים קלאסיות שאוהבות את עולם האופנה והטיפוח השורשי והאלגנטי.
  • פירס מבית אברקרומבי – רשת האופנה והטיפוח אברקרומבי, מתאפיינת בחדשנות מקורית ומשקפת רוח צעירה, ייחודית, מרדנית ובטוחה בעצמה. בושם פירס מבית אברקרומבי הוא בושם לגבר שנחשב לאחד המבוקשים והנמכרים בעולם, בעיקר בגלל שהוא מאוד מתאים לרוח הגברית המטופחת והלא מתנצלת.  
  • לה ויה אסט בל מבית לנקום – בושם זה קיים במהדורה גם עבור הגבר וגם עבור האישה ומגיע באריזה אלגנטית וייחודית. מראה הבושם מאוד אינטימי ורומנטי ולכן מהווה מתנה מומלצת ליום האהבה. פירוש שמו מדבר על בחירה אישית בחיים המושלמים והוא מבוסס על תמצית פרח האיריס שמתגלם בבושם באופן ייחודי ונדיר, בעולם הבשמים הקיימים.
  • אופוריה מבית קלווין קליין – גם בושם זה מגיע במהדורה עבור גבר ועבור אישה ויכול להיות מתנה זוגית מושלמת ליום האהבה, שניתן אף לקנות אותה יחד. האריזה של הבושם מעידה על חושניות, סקסיות ופראות ובעלת גוונים מהפנטים של אהבה ותשוקה. כמו כן, ניחוח הבושם ממכר, בולט ובעל עמידות שנשארת לאורך זמן ועל כן מתאים גם ליום וגם לערב.
  • אליאן מבית טיירי מוגלר– בושם אליאן הוא בושם המתאים לנשים ומבוקש מאוד בקרב שכבת גיל צעירה יותר. הבושם מבוסס על ריח אוריינטלי המורכב מפרח היסמין ומשלב ניחוחות עציים וחמים של וניל, ענבר וקשמיר. בושם זה מעניק לאישה ארומה חושנית ומסקרנת ומתאים לנשים אלגנטיות שאוהבות ניחוחות משכרים וממכרים.
  • קלואי מבית קלואי – בושם קלואי מתאפיין בריח דומיננטי ומשכר שלא מונע ממנו להיות פופולארי ואהוב על מגוון רחב של נשים, אשר חובבות גם בשמים עדינים יותר. אריזתו של הבושם מהפנטת ויפיפייה והניחוח חד פעמי וייחודי בחושניותו. כמתנה הוא מתאים לנשים שאוהבות להתבשם בניחוחות מורגשים וכאלה שמעדיפות ריחות מקוריים ומיוחדים.
  • סילבר סנט – בושם זה מיועד לגבר ואריזתו ייחודית בכך שמתאפיינת במראה גברי וחד בצבעי שחור לבן וגם מעניקה נוחות באחיזה ובשימוש. הבושם שהושק בשנת 2006, מתבסס על שילובים מעניינים של ניחוחות גבריים, המשלבים ריחות הדרים ולבנדר יחד עם ניחוחות בעלי השפעה אוריינטלית כמו מוסקט והל. 

Comments (0)

No comments at this moment