טו באב הוא חג של אהבה

מהי אהבה? 
אהבה היא נתינה. אם לא תתן אתה לא באמת אוהב, ולתת זה לא הכוונה למתנות אלא הכוונה היא ללתת ביטוי לאהבה, לתת את כולך לשני את הרגשות לחלוק ביחד, רק כך האהבה תשאר ללא גבול..., וכשאתם באמת אוהבים אחד את השני אתם תרצו גם לתת פיזית, בשביל שהצד הנאהב ירגיש גם שמעניקים לו וכשזה מגיע כל אחד רוצה לתת ללא גבול.

מה המתנה הכי כדאית לתת לאהוביתי

תמיד לפני שתרצו לתת מתנה לאהוב לבכם אתם תחפשו מה המתנה הכי כדאית שגם תהיה שימושית וגם תהיה מהנה וגם שתתאים לצרכיו, וגם וגם וגם... כך שאתם מוצאים את עצמכם מאוד מתלבטים בין מתנה זו או אחרת. כאן מגיע ההמלצה שאם בדרך כלל אתם מתלבטים מאוד ואתם לא יודעים מה יתאים כדאי שתנסו מתנה ריחנית שזה יכול להיות בושם נהדר שתמיד שאהוב לבכם יריח את הבושם הוא יריח אותכם. או אפילו איזה קרם גוף של ויקטוריה סיקרט שיכול להיות גם מתנה מושלמת ורומנטית. העקרון בריח בשמים הם שתמיד גם לאחר שנים נזכר באותו ריח שהעניקו לנו ובאיזה סיטואציה.

כך שזה מומלץ ואפילו חובה כדי לשאהוב לבכם תמיד ישא אותכם לכל מקום.

בשמים מומלצים למתנה לגבר

עכשיו שאתם יודעים שמתנה ריחנית זה הכי טוב לאהוב לבכם. אתם בטח מתחילים עוד שלב של התלבטויות, איזה בושם מתאים לו או איזה בשמים הכי הולכים עכשיו בשוק (אלא א"כ אתם רוצים להיות ייחודיים). ננסה להמליץ לכם על כמה בשמים.

הבושם הנמכר ביותר הוא וואן מיליון, הבושם מתאים למי שאוהב את הריח המתוק הוואן מיליון מתאפיין בריח עצי, ריחו מופץ למרחוק ועמיד לאורך זמן על רוב סוגי העור. מומלץ לאוהבים בשמים מתוקים ומתובלנים.

בושם סילבר סנט הוא גם בין הטרנדים החזקים בארץ ריחו עצי אוריינטלי מחירו זול מאוד בעיקר באתרי האינטרנט הריח שלו עמיד מאוד כל מי שיהיה ב30 מטר ליד יגיד 'וואו' מי שם פה סילבר סנט. מומלץ לאוהבים בשמים אוריינטלים ולא רוצים לשלם יקר.

בושם פירס מבית אברקרומבי אנד פיץ מה? עדיין לא שמעת עליו?! אחד הבשמים החזקים בעולם וסתם בעולם האופנה אברקרומבי תפס מקום של כבוד וכל מה שיוא תחת ידיהם מומלץ. לבושם יש ריח רומנטי וסקסי שאין לו מתחרים, הבושם מושך מיליוני מעריצים בכל רחבי העולם. ריחו ייחודי. עם זאת על רוב סוגי העור הבושם לא עמיד לאורך זמן אבל עדיין נשאר טוב על הגוף או על הבגד לפחות ל5 שעות. הבושם מומלץ מאוד אבל מחירו יקר.

איך אפשר בלי שאנל הבשמים בלו שאנל ואלור ספורט שניהם אהובים על כל חובבי הבשמים, שני הבשמים הם ריחות רעננים ומתאימים במיוחד לקיץ החם הם נשארים לאורך זמן על רוב סוגי העור ומומלצים במיוחד לאנשים אנרגטיים וספורטיביים.

וזה רק טיפה מן הים מהבשמים לגבר.

 

בשמים מומלצים לאישה

 לאישה קיים מגוון יותר ענק של בישום יותר מאשר לגבר, כך שלאישה יש הרבה אופציות וכשיש הרבה ברירות יש הרבה התלבטויות. לכן ננסה להמליץ לכם על כמה בשמים טרנדיים.

הנמכר ביותר בכל הזמנים הוא, איך לא - קוקו מדמואזל מבית שאנל, בושם שמכבד את עצמו ואת לובשיו, ריח יוקרתי מאוד משדר מכובדות מתאים מאוד לנשים מכובדות שרוצות לשדר יוקרה ורצינות אבל להשאר נשית. הבושם אמנם בין היקרים בבשמי המותגים אבל שווה את ההשקעה.


בושם אליאן של טיירי מוגלר בושם אמנם כבד שמתאים יותר לימות החורף אבל משתמשיו מתקשים לעזוב אותו גם בקיץ במיוחד בגלל החוזק של הבושם והריח הייחודי שלו. הבושם מומלץ לנערות ונשים צעירות שאוהבות להתלבש אופנתי.


בושם נרסיסו רודריגז הוא בושם עם נוכחות גם קצת כבד אבל נשים אוהבות אותו גם בגלל חוזקו ועמידותו, הנרסיסו משתייך לקבוצת ריח עצי- קבוצה שמשדרת רצינות יותר מתאים לבחורות מכובדות שרוצות להרשים.

בושם אופוריה מבית קלווין קליין מתאים לגילאי העשרה וגם ל30+ ולכל מי שאוהב ריח מתקתק עדין, הבושם עמיד ונשאר טוב מתאים לקיץ ולחורף ובמיוחד לערב.

רוצים עוד המלצות התקשרו לשרות הלקוחות שלנו, והצוות המקצועי ישמח לעזור.

כשאתם רוצים להזמין לאוהבכם מומלץ לכתוב לו  מכתב אהבה מהלב - זה נותן הרבה אתם יכולים לעשות זאת בעת ההזמנה ואנו נדפיס את הברכה למתנה מושלמת

Comments (0)

No comments at this moment