שנה נוספת חלפה לה, הייתם מאמינים? נדמה כי ראש השנה האחרון היה ממש אתמול, אבל הנה מתקרב לו שוב החג המציין את תחילת השנה היהודית, התחלות חדשות, שינויים וצמיחה. אמנם להביא מתנות לראש השנה לבני משפחה, לחברים וכמובן - למארחת של ארוחת החג הם לא בגדר חובה, אבל כולנו יודעים שמדובר במסורת שלא ראוי לוותר עליה. מתנות חג הן לא רק מחווה יפה אלא גם דרך להוקיר תודה וחיבה לאנשים שאנחנו אוהבים.

 

אז איך בוחרים את מתנת החג המושלמת? לאורך השנים כבר קניתם (וכנראה שגם קיבלתם) עשרות סירים ומחבתות, בקבוקי יין וזרי פרחים, צנצנות דבש או סלסלאות פירות. אז איך  ניתן לחדש לכבוד השנה החדשה? ובכן, אם אתם מחפשים מתנה מפנקת במיוחד, כך שהאדם לו היא תוענק באמת ישתמש בה ולא יאחסן אותה בארון, ההמלצות שלנו מתמקדות במתנות מעולם היופי והטיפוח. בין אם אתם מחפשים מתנה לגבר או לאישה, לאמא, לחברים רחוקים או לכלתכם הטרייה, בשמים, מוצרי טיפוח מפנקים ומוצרי יופי הם מתנה שכל אחד ישמח לקבל ושתמיד תגרום לו להרגיש טוב. במקום לרכוש עוד מתנה שתשב במזווה, העניקו לאנשים שאתם אוהבים משהו שהם באמת ישתמשו בו, לדוגמא- בושם איכותי ויוקרתי. אז אילו מוצרי טיפוח מומלצים ביותר כמתנה לראש השנה? קיבצנו כמה מהם עבורכם:

 

בשמים לאישה:

 

"נרסיסו רוז" של נרסיסו רודריגז

השילוב המיוחד של ריח ורדים ומאסק בבושם בדרך כלל יוצר ניחוח קטיפתי שנשאר לאורך זמן, וזה ללא ספק המקרה עם "נרסיסו רוז" של נרסיסו רודריגז. נרסיסו רוז הוא בושם המשלב ניחוחות קלאסיים של פרחים המזכירים קצת את הבושם הנצחי שאנל 5, עם דגש חזק על ריח הורד. "נרסיסו רוז" הוא בושם עדין, נשי וקלאסי אשר מתאים לכל הגילאים ולכל אירוע, ויהווה מתנה מושלמת לכל אישה.

 

"גוד גירל וולווט פטאל" של קרולינה הררה

בעקבות הצלחתו של הבושם "גוד גירל", הוציא בית האופנה של קרולינה הררה את הבושם האקסקלוסיבי "גוד גירל וולווט פאטל" בשנת 2016 במהדורה מוגבלת. הבושם החדש מגיע גם הוא בבקבוק בצורת נעל הסטילטו אשר מזוהה עם המותג, כאשר היא מכוסה בקטיפה אדומה ובזהב. גוד גירל וולווט פאטל נועד להיות בושם חושני ומסתורי, כך שללא ספק מדובר בבושם רומנטי. גוד גירל וולווט פאטל משלב ריחות של פרח היסמין עם נגיעות עמוקות של קקאו, כך שזהו בושם מושלם לבת הזוג: רומנטי, חושני ומיוחד.

 

"קלואה" מבית קלואה

הבושם המרענן והנשי של קלואה הוא ללא ספק אחד הבשמים האלגנטיים והקלילים ביותר שניתן למצוא. עם ניחוח שמשלב את הוורד הקלאסי והמוכר עם ריחות פרחוניים עדינים ונגיעות של ליצ'י, קלואה הוא בושם אוורירי, רומנטי וצעיר. את הריח של קלואה אפשר לזהות בקלות, והוא נשאר באוויר לאורך זמן. ארוז בבקבוק מודרני ומינימליסטי ומקושט בסרט מבד, קלואה הוא בושם אלגנטי ונצחי, אך כזה שנשאר צעיר לנצח.

 

בשמים לגבר:

 

"וואן מיליון לאקי" של פקו רבאן

כשמדובר בבושם לגבר, אי אפשר לטעות עם פאקו רבאן. וואן מיליון לאקי הוא עוד בושם מוצלח מבית החברה הפופולארית, עם ניחוח חזק ומודרני - בדיוק כמו שהאיטלקים אוהבים. וואן מיליון לאקי משלב את ריח העץ הקלאסי של פקו רבאן עם ניחוחות הדריים, דבש ואגוזי לוז. שילוב הריחות העשיר הזה יוצר אפקט מתמשך וריח שמשתנה ככל שהשעות עוברות - ככה שאף פעם לא משעמם. נראה כי וואן מיליון לאקי מתאים לגבר שחי את החיים על המסלול המהיר ויודע מה הוא רוצה.

 

"קלאב דה נווי אינטנס" של ארמאף

התמהיל הפרחוני-פירותי של "קלאב דה נווי אינטנס" יוצר ריח ממכר ויוקרתי במיוחד - במחיר נוח לכל כיס. עם ריחות קלילים ומתוקים של לימון, אננס, ברגמוט, התמהיל הארומתי הזה ימשוך אתכם פנימה. נגיעות של ורד ויסמין מקנים לבושם הזה מימד רומנטי ורך. לבסוף, ריחות של וניל, מאסק ופצ'ולי מספקים גימור חם ועמוק, כך ש"קלאב דה נויי אינטנס" הוא בושם נפלא ומרגש, שמתאים לכל גבר.

 

"אקווה ג'יו אבסולו" של ארמני

חושני ומעודן, אקווה ג'יו אבסולו הוא הגרסה המודרנית של הבושם האייקוני מבין ארמני, אקווה די ג'יו, השואב השראה מהאיחוד הריחני בין מים זורמים וריחות עץ חמים. שילב זה לוקח אותנו למסע אל גבריות על-זמנית, עוצמה ואלגנטיות. יחד עם נגיעות של פצ'ולי, אקווה גיו אבסולו יוצר גרסה חזקה יותר, מלוטשת יותר ואלגנטית יותר של הבושם הגברי הקלאסי. הפצ'ולי מספק את האיזון המושלם בין הניחוח הימי וניחוחות העץ. מדובר בבושם חזק וגברי, עדין אך בעל נוכחות רבה.

 

נרות מבית המותג ינקי קנדל

 

הנרות של המותג ינקי קנדל ידועים כבר משנת 1969 בזכות הריחות היצירתיים, האיכותיים והטבעיים שלהם. הנרות של ינקי קנדל מתאימים לכל עונה ולכל אירוע, ועשויים מפרפין איכותי שיוצר נרות שנשארים דולקים לאורך זמן ומפיצים ריח עדין, אך משמעותי. נר של ינקי קנדל יכול להפיץ ריח טבעי וארומתי במשך לא פחות מ- 110-150 שעות.

 

מכירים אדם שמכור לנרות ריחניים, או מחפשים מתנה למישהו שאתם לא כל כך מכירים? נר איכותי, ריחני ואלגנטי הוא מתנת חג פשוטה שכל אחד יכול לאהוב. הנרות של ינקי קנדל הם בוטיקיים ואישיים, בעלי מגוון עצום של ריחות וצבעים שאפשר להתאים לכל אדם ולכל אירוע. מחפשים מתנת ראש השנה ריחנית? אלה הניחוחות המומלצים של שנת 2018:

 

פריחת הדבש - השילוב המתוק של צוף הפרחים, מסק הדבש, פרח הפרזיה וריחות עץ, מספק ניחוח הרמוני ויפהפה שמתאים בדיוק לראש השנה. עם ארומה עמוקה ומעודנת, נר Honey Blossom משלב ריחות נשיים וגבריים ומתאים לארוחת החג, אך גם לאחר צהריים שמשי ומנומנם של סוף השבוע.

 

לילה סתוי - רגע לפני שעונת הסתיו נפתחת, ריח Autumn night מזמין את רוח הסתיו, עם ניחוחות עדינים של לבנדר ועצים. נר Autumn night מפיק ריח מרענן ומשמח, שמכניס את השמש הסתווית אל תוך הבית. השעווה השחורה שממנה הוא עשוי הופכת אותו לפריט עיצובי שקל מאוד לשלב בכל חדר והוא מספק ריח ביתי ומזמין.

 

שלווה פרחונית - למארחים שצריכים להירגע אחרי ארוחת החג המשפחתית, My Serenity מציע ניחוחות מרגיעים של אגס ותפוז עם פרחים טרופיים ומאסק מעודן. עם ריח חמים וארומתי, My Serenity הוא פריט חובה בכל בית הומה שזקוק לכמה רגעים של שקט ביום.

 

בית חם - התערובת הלבבית של Home Sweet Home מזכיר ריחות של אפייה, עם קינמון ותה שיוצרים ניחוח חם ואטמוספרי. ברגע שמדליקים את Home Sweet Home החדר מתמלא באווירה ביתית ומזמינה. העיצוב הקלאסי והצבע העדין של הנר הביתי משתלב בצורה רגועה ונעימה בחלל, ומתאים לכל משפחה.

 

ורדים טריים - Fresh Cut Roses הוא אחד הריחות הנמכרים ביותר של ינקי קנדל, ויש לכך סיבה טובה. עם ריח קלאסי ופרחוני, הנר הזה הופך כל חדר לגן ורדים פורח ומכניס את האביב הביתה בכל השנה.

Comments (0)

No comments at this moment