מה הבושם שלך לקיץ | ריח מרענן

הקיץ כבר כאן במלוא עוזו. מבשרים אותו החום הרב, הלחות, הזיעה וכמובן העור שלנו שדורש בושם שיתאים לעונה החדשה ולאווירה המגיעה עמה.

בקיץ אנו רוצים בושם לא כבד, מרענן, קליל, קופצני. אם בחורף אהבנו להתבשם בריח חזק ומשתלט, בקיץ זה כבר לא מתאים. אז איך בעצם נדע איזה מהבשמים לקיץ הכי מתאים לנו?

 

שתפו את החברים שלכם

בושם קליל ורענן

הבושם שנבחר לקיץ יהיה פחות כבד הן מבחינת הריכוז שלו והן מבחינת עומק התווים. כלומר, מלבד זה שאו דה טואלט יספק את הסחורה בקיץ למרות רמת הריכוזיות הפחותה שלו, אנו גם נעדיף בשמים המבוססים על תווים רעננים של ריח ים, פירות והדרים ולא תווים עמוקים וכבדים יותר כמו פצ'ולי, מסק או קטורת

כאן תאלצו להקשיב לעצמכם קצת ולנסות לשים את הדי אן איי שלכם בבחירת הבושם. האם קיץ אצלכם הוא חוף ים ואבטיח או גופיה מרושלת וקרוקס? האם אתם אוהבים בקיץ את המנוחה והשאנטי או את היציאה לקרוע את העיר? הבושם שתבחרו ייתן הצהרה חדה וברורה, כדאי שהיא תתאים לכם. זכרו! בושם הוא השגריר שלכם בעיני הסביבה ובעיני עצמכם, אל תבחרו בשגריר לא מתאים...

בשמים רעננים מומלצים לדוגמה, הם: "אקווה" מאת בולגרי  ), "לייט בלו" לגבר ולאישה מאת דולצ'ה וגבאנה  ובלו שאנל  

 

בשמים פירותיים והדריים

עוד מוטיב משמעותי מאד בין בשמי הקיץ, הוא החמצמצות. מכיון שבקיץ לרוב יש תיאבון גדול לפירות, תמצאו בתקופה זו על המדף (או המדף הוירטואלי, אם אתם קונים את הבושם בזול באינטרנט) הרבה בשמים בעלי ריחות חמצמצים שמזכירים לימון, תפוז, או אשכולית. דוגמה נפלאה לבושם כזה היא "איסי מיאקי" החמצמץ קמעה (המחיר 270 ש"ח) ונחשב ללהיט גדול בכל העולם.

כמובן -אם אתם בעניין של ריחות מתוקים- יש גם מקום מכובד לפירות המתוקים כמו אוכמניות, שזיפים ודומיהם. כמו למשל "אדיקט" מבית כריסטיאן דיור שמצטיין במתקתקות ונחשב לבושם קיץ אהוב במיוחד (המחיר 372 ש"ח).

 

הזיעה, מאויבי הבושם.

הקיץ על כל מעלותיו, מביא לנו גם לא מעט חסרונות כשבראשם עומדת בבטחה, הזיעה.

חשוב מאד לא לנסות את הבושם על גוף מזיע. הבושם מאבד מריחו ואף הופך למעט לא נעים כאשר הוא בא במפגש הכימי עם הזיעה. לכן מומלץ לחוות דעה על בושם רק כשאנו רעננים ונקיים, עדיף אפילו אחרי מקלחת, וללא שום חומר ריחני אחר כמו קרם גוף ודומיו.

 

הפרחוניות עוד כאן

אם הקיץ אצלכם הוא למעשה המשך ישיר לאביב ובא לכם להשאיר את האווירה הזו גם בימי הקיץ החמים. נסו למצוא בושם קיצי שגם ישדר פריחה והתחדשות. "צ'אנס" מבית שאנל(המחיר: 529 ש"ח) למשל תהיה בחירה מעולה, עליכם פשוט להקשיב לאף שלכם.

 

ואיפה הבושם הכי זול?

הקיץ גם מקשה על ההסתובבות והופך את חוויית קניית הבושם לקצת מעיקה, בבושמטיק תוכלו למצוא את הבושם שלכם במחיר הזול ביותר וכמובן לא תצטרכו בכלל לעזוב את הבית הממוזג...

קנייה נעימה וקיץ בריא.

Comments (0)

No comments at this moment