אומרים שרק האהבה תנצח, וגם בושם ושעון יוקרתי יכולים להוסיף, איך לבחור את המתנה המושלמת, מה חייבים לדעת על הולנטיין דיי ואיזו מתנה מומלצת.


הנה כמה מיתוסים על יום האהבה ושבירתם:
מיתוס 1:
 רק הגבר צריך לקנות מתנה לאישה.
אז זהו שלא, קודם אם לא תקני לו איך הוא ידע שהוא צריך לקנות לך? וגם גבר צריך בושם ושעון, גם הוא צריך לזכור אותך בעבודה כשיסתכל על השעון. 
מיתוס 2:
 אני אקנה עוגה.
עוגה יכולה להיות אחלה תוספת, אם החלטתם להשמין קצת, אבל בחג הזה כדאי להפתיע, למשל שעונים של מייקל קורס, אלו נחשבים לטובים והנמכרים ביותר בארץ ובעולם, הם יוקרתיים, מפתיעים ויש להם לא מעט מבחר, אפשר גם להחליף או להוסיף בבושם, גם זו מתנה נחשבת מאוד, גם אם מעט צפויה, היא מאוד מקובלת, כבושם בודד או כחבילות מארזי בישום וטיפוח.
מיתוס 3:
 אני חוסך כסף לחופשה או אוטו.
כן, חופש זה כיף ומאחד והכל, אבל ולנטיין, זה כבר קיטש, ובכל אהבה צריך מעט קיטש ודבק, דייט מפתיע עם חיוך מרוח מאוזן לאוזן, בסופו של דבר אנחנו חיים בשביל הרגעים הקטנים האלו.
 מיתוס 4: 
שוקולד ופרחים זו המתנה המושלמת, אי אף פעם לא מאכזבת.
כן, אבל היא גם צפויה ואחרי שהפרחים נבלים והשוקולד נגמר, שוכחים מהמתנה, מה גם שלא כולנו אוהבות פרחים, שוקולד משמין ואף עושה פצעים, לך על שעון שאותו נראה כל היום מול ענינו ולא נשכח, או ערכת בושם שנזכור את הריח במהלך היום כשכל אחת מחברותינו תעיר לנו על הניחוח החושני.
אז איך ואיפה אתם חוגגים את האהבה שלכם?

Comments (0)

No comments at this moment