פריחת האביב בפתח ואפשר כבר להתחיל ולהבחין בניחוחות והריחות המשגעים של העונה. האביב מביא איתו את תקופת הלבלוב, הפריחה, השינוי והיצירה. זהו, בדיוק הזמן להתחיל להתבשם בריחות רעננים של העונה ולצאת מהבית!

 

השפעתם של ניחוחות:

ניחוחות וריחות ידועים בהשפעתם החזקה על האדם. ניחוח מחזיר אותנו לזיכרונות עבר, מעלה רגעים מתוקים ויפים. ריח נעים, אביב פרחוני, מייצר סביבנו ניחוח רענן, נקי ונעים. יתרה מכך, ניחוחות יכולים גם להעצים נוכחות, תשוקה, סקסיות, רומנטיקה ואהבה. מגוון רחב של בשמים שונים מאפשרים לכל אדם למצוא את הניחוח שמייחד אותו, מעצים ומעניק לו תחושה רעננה ונעימה. לקראת האביב, ריכזנו עבורכם כמה מותגים מובילים ורעננים:

 

בשמים מבית "שאנל":

"שאנל" הוא מותג המסמל את שחרור האישה ומעצים נשיות, כפי שאפשר להרגיש מניחוחות הבשמים של המותג. בושם "שאנל צ'אנס טנדר" מבית "שאנל", בעל ארומה עדינה ומרעננת במיוחד ומתאים במדויק לעונת האביב. הבושם מפתיע כל פעם מחדש בריחו היוצא דופן המשרה אווירה של פריחה, כאשר בין מרכביו: פרח היסמין, מושק ופריחת אשכוליות. ב2018 בית שאנל השיק גרסה חדשה של הבושם "צאנס טנדר או דה פרפיום"

 ×¦'×נס ×× ×× ×ר ××פ ×××ת ש×× × - ×××©× ××ש×

וכמובן, מבית "שאנל", הבושם המנצח של העונה, שאי אפשר להתעלם מהם, מהמובילים בעולם הוא כמובן ה"קוקו מדמואזל". קוקו מדמואזל מבית "שנאל" נשאר תמיד באופנה והסיבה לכך ברורה, שכן מדובר באחד הבשמים המעוררים ניחוח נפלא, המתאים לכל עונות השנה. בתווי הבושם ניתן למצוא תערובת פרחים של יסמין וורדים בשילוב ריחו של הפטצו'לי, הילנג ילנג כאשר הוספת הווניל נותנת טוויסט מיוחד לניחוח. "קוקו מדמאזול שאנל" הוא אחד המותגים המסמלים נשיות ועוצמה יחד עם רומנטיקה ועדינות.

 Coco Mademoiselle 100 ml edp by Chanel - ×××©× ××ש×

בשמים מבית "לנקום":

בושם נוסף ששולח אותנו ישירות אל התחושה האביבית והרעננה הוא "לה ויה אסט בל" מבית "לנקום", המותג הצרפתי. הבושם ששמו בצרפתית הוא "חיים יפים" עונה בהחלט על שמו. בבסיס הבושם ניתן לזהות וניל פרלן יחד עם פטצו'לי, כאשר תווים נוספים הם פריחת ההדר, עץ הארז, פרחי יסמין ואיריס, יחד עם פריחת האגס וענבי שועל. "לה ויה אסט בל" מעורר תחושה של יצרה ושינוי ומתאים במיוחד לתקופה האביבית.

 ×× ××× ××¡× ×× 100×× ×.×.פ ×××ת ×נק×× - ×××©× ×××ש×

בשמי "קלואה":

לקראת האביב, "קלואה אדפ" המורכב מתווים של ליצ'י, ורדים, שושנת העמקים, פרח האדמונית, יחד עם מנגוליה עץ הארז, ענבר ווריג'יניה. השילוב המנצח והמיוחד של התווים הופך את "קלואה אדפ" לבושם חושני ורומנטי המעצים ומעלה את הביטחון העצמי ובא במיוחד כדי לפתוח לנו את עונת האביב.

 

Chloé ml edp by Chloe - ×××©× ×××ש×

עוד כמה בשמים אביבים:

"ג'ימי צו או דה פרפיום" בעל ניחוח פירותי במיוחד. שילוב הפרחים יחד עם תווים של ליצ'ילי וכמה עצים מייצרים ניחוח רענן ופרחוני. בהמשך, מבית "אלי סאאב", בושם "לה פרפיום" המורכב מתוויות תפוז אפריקאי, פרחי יסמין וורדים בשילוב עם דבש לבן הנותן טוויסט עכשווי, מייצר ריח פרחוני ואביבי במיוחד המייצר תחושה של מתיקות ועדינות.


הבושם החדש מבית מון בלאן EXPLORER מוביל אותנו לעולם קסום של ריח גברי עצי-ארומטי בנגיעות עור משובח התווים העליונים של בושם EXPLORER הם ברגמוט ובלב הבושם שולט הוטיבר ובסיסו ברגמוט הבושם EXPLORER של מון בלאן הוא ריח מכשף ודומיננתי לגבר- גבר

בושם אקספלורר של מון בלאן

 

גם לגבר וגם לאישה:

"מולקולה 01 " של "אסנטריק מולקיול" הוא בושם אנגלי שיצא אלינו בשנת 2006. הבושם הזה מביא אלינו שינוי מרענן, שכן בשונה מרוב הבשמים הוא מורכב מריח אחיד בעל ניחוח טהור נקי ומדויק המבוסס על מולקולה אחת בלבד. הבושם מתאים לגברים ונשים בשל ריחו המדויק והאחיד ומתאים לכל אירוע ולכל אחד.

 ×××ק××× 01 ×××ת ×סנ×ר×ק ×××ק××× - ×××©× ××× ×סקס

Comments (0)

No comments at this moment