מעצב האופנה מייקל קורס (Michael Kors) נחשב לאחד המעצבים הבולטים בעולם ותחת המותג הנושא את שמו של המעצב ניתן למצוא שעונים אופנתיים בשלל עיצובים מרהיבים ושובי לב, נעליים, תכשיטים לנשים וגברים, משקפי שמש, בגדים מעוצבים לנשים וגברים, מוצרי בישום ועוד. כדאי לדעת כי מייקל קורס הוא מעצב אמריקאי יהודי שזכה לפרסים רבים והפך תוך זמן קצר למותג אופנתי מוכר ומוביל בעולם. בישראל ניתן לרכוש שעוני אופנה מבית המותג מייקל קורס אשר נמכרים בטווח מחירים רחב ומאופיינים בעיצוב מרהיב וזוהר. שעוני האופנה של המעצב עטור הפרסים מעוצבים בסגנונות שונים, ביניהם שעונים בעיצוב קלאסי ויוקרתי ושעונים בעיצוב מודרני ואלגנטי המתאימים לסגנונות החיים השונים.

שעונים יוקרתיים לנשים וגברים

שעוני האופנה מבית מייקל קורס נמכרים בהצלחה רבה בארה"ב, בישראל ובשאר העולם. המותג הנושא את שמו של המעצב החל לפעול משנת 1981 ותוך זמן קצר הפך המותג למוביל ומצליח בקנה מידה בינלאומי, במדינות רבות בעולם ניתן למצוא חנויות מייקל קורס (Michael Kors) המופעלות באופן ישיר על ידי המותג ומבחר חנויות המופעלות על ידי זכיינים. קולקציית השעונים המרהיבה מאפשרת לכל אחד ואחת לבחור את הדגם האהוב עליהם ולהתהדר בשעון אופנתי, יוקרתי ואיכותי. כל השעונים אופנתיים ומציעים את האופנה העדכנית והעכשווית ביותר במיטבה.

מותג על מוביל

ראוי לציין כי המעצב הנודע פתח לאחרונה חנות ראשונה בארץ בקניון רמת אביב אך ניתן למצוא את השעונים האיכותיים גם בשלל חנויות מובילות נוספות בכל הארץ. כדאי לדעת כי מייקל קורס חגג לאחרונה 34 שנות פעילות ומאחוריו הישגים רבים כמו ההנפקה הגדולה ביותר בבורסה של חברת אופנה אמריקאית. כמו כן, למותג המוביל יש כ- 600 חנויות בכל העולם והכנסות של מיליארדי דולרים בשנה. מייקל קורס פרץ לתודעה של הציבור הישראלי בשנת 2004 כאשר השתתף כאחד מהשופטים בתוכנית הריאליטי פרויקט מסלול, ומאז הוא משמש כשופט בכיר לצד המנחה הידועה ודוגמנית העל המצליחה היידי קלום.

מייקל קורס נחשב לאחד המעצבים הבכירים בארה"ב ובעולם כולו, וכוכבות קולנוע ידועות כמו גם דוגמניות על מובילות בוחרות להתהדר בשמלות פרי עיצובו בהשקות סרטים, בתצוגות אופנה, באירועים מיוחדים וכמובן בטקסים השונים כאשר עליהן לצעוד על השטיח האדום. כך לדוגמה קייט הדסון הידועה, השחקנית והזמרת ג'ניפר לופז, השחקנית הידועה קתרין זיטה ג'ונס ועוד רבות אחרות בוחרות ללבוש בגדים ותכשיטים פרי עיצובו של מייקל קורס. עם זאת, לאחד מהישגיו הגדולים והבולטים ביותר הגיע דווקא כאשר הגברת הראשונה של ארה"ב, מישל אובמה, לבשה שמלה פרי עיצובו בערב הבחירות לנשיאות ארה"ב.

שעונים במגוון סגנונות ועיצובים

המעצב מייקל קורס השיק עד כה עשרות דגמי שעונים במגוון סגנונות ועיצובים, לנשים ולגברים. שעוני האופנה מבית המעצב מייקל קורס יצאו לשוק משנת 2007 ועם השנים התרחבה הקולקציה וניתן לרכוש דגמים מרהיבים, אלגנטיים ואופנתיים בשלל עיצובים ובגוונים מוזהבים ומוכספים. כך לדוגמה ניתן לרכוש בחנויות המובילות שעוני סטייל לנשים מהקולקציה החדשה לשנת 2015, ביניהם דגם 6151MK  המגיע עם רצועת מתכת עדינה בגוון מוזהב ופס מנומר התואם לרקע של תצוגת השעון. דגם זה משולב בספרות רומיות מעוצבות בגוון זהב וכולל זכוכית קריסטל איכותית ועמידה, השעון עמיד בפני מים וניתן לצלול עמו עד לעומק של 50 מ'. בנוסף, המותג מציע שעוני כרונוגרף יוקרתיים לנשים בעיצובים מרהיבים כמו דגם 5653 MK, השעון משולב פס זהב וכולל רצועת מתכת חולית עמידה ומנגנון מתקדם ומדויק.

גברים מוזמנים להתרשם מהקולקציה החדשה של השעונים היוקרתיים והאלגנטיים מבית המעצב מייקל קורס. בין הדגמים ניתן להתרשם מדגם הסטייל היוקרתי לגברים 5976MK  שמגיע עם רצועה מרשימה משולבת בפס זהב, השעון עמיד בפני שריטות ונגד מים, ניתן לצלול עמו עד לעומק של 50 מ', והרקע של השעון בגוון כחול עמוק מרשים ביופיו וספרות רומיות בגוון זהב. בנוסף, גברים מוזמנים להתרשם משעון היוקרה המעוצב בגוון זהב מרשים דגם 5960MK  ומדגם 8311MK  המשולב בזהב יוקרתי ומציע מנגנון איכותי ומדויק.

אופנה עכשווית

כאמור, מותג האופנה המוביל של מייקל קורס נחשב לסיפור הצלחה בינלאומי ובשנים האחרונות זוכים מוצרי המותג לביקוש רב גם בישראל. שעוני היוקרה מבית המעצב מייקל קורס מאפשרים לכל אחד ואחת לרכוש שעון אלגנטי, איכותי ויוקרתי כפריט אופנתי בעל אמירה אישית ונוכחות מרשימה.

Comments (1)

    • אבישי נסימיאן הלקוח שלכם !
    • 2018-07-29 13:28:10
    תודה רבה! לצוות בושמטיק על העבודה המסורה שלכם האדיבות האכפתיות ללקוח . תודה לכם . גם לאסתי וצוות בושמטיק הפנאל.על השירות האמין ואדיב אכפתיות הקשבה וניסיון עבודה כה מרשים מאחל הלקוח : אבישי