הבושם נחשב בין המוצרים המבוקשים ביותר, ולא רק בשנים האחרונות. מדובר במוצר שמלווה אותנו כבר אלפי שנים ואפשר למצוא אותו בחנויות השונות, המתמחות בעיקר בבשמים, וגם באלו שמציעות מוצרי קוסמטיקה מסוגים שונים. התחרות בשוק הבישום לא קלה, ובמיוחד לאור כניסתם של אתרי אינטרנט רבים למערכה. אם בעבר מרבית הבשמים הוצעו למכירה בחנויות הפרפומריה או בדיוטי פרי, שם אפשר היה למצוא בושם במחיר אטרקטיבי מאד, הרי שכיום מציעים לנו אתרי האינטרנט שפע של בשמים ובמחירים זולים במיוחד, ואפילו יותר זול בחלק מהמקרים.

היכן ניתן לרכוש בשמים

שוק הבשמים מציע לנו מבחר של אפשרויות ובטווח רחב מאד של מחירים. ברשת המשביר לצרכן בשמים מהווים אחד המוצרים הפופולאריים ביותר, ובמיוחד לפני החגים. רשת זו מעמידה לרשות לקוחותיה בשמים המיועדים הן לנשים והן לגברים ומסוגים שונים. אפשר למצוא בה בשמים ידועים מאד וגם כאלה שפחות. אפשר למצוא בשמים יוקרתיים במיוחד וגם פשוטים יותר. הדבר נכון גם לדיוטי פרי, שנחשב אולי המקום המבוקש ביותר לקניית בשמים, או לכל הפחות, כפי שהיה עד לאחרונה. מוצרי דיוטי פרי בשמים, איפור וכל מוצר קוסמטיקה אחר, נחשבים לזולים מאד וישנם רבים הדוחים את רכישתם עד להגעתם אל שדה התעופה, אל הדיוטי פרי עצמו. אולם, לאחרונה נכנס שחקן חדש למערכה. אתר בשמים מהווה פתרון מושלם לכל מי שמעוניין לרכוש את הבושם האהוב עליו, בהקלקה מהירה ומבלי לצאת מהבית. וכל זאת, במחיר זול ומשתלם במיוחד. רכישת בשמים באינטרנט הופכת לאט לאט לפתרון, המחליף את הרכישה בחנויות או אפילו בדיוטי פרי ולא פלא שישנם לא מעט אתרים כאלה, העולים לאוויר.

מה משפיע עלינו בעת חיפוש הבושם המושלם

חיפוש בשמים באינטרנט או בחנויות השונות, לרבות המשביר לצרכן או הדיוטי פרי, מושפע מלא מעט אלמנטים, הלוקחים חלק בחוויית הקנייה כולה וגם בעת בחירתו של הבושם. בשל התחרות הרבה בשוק הבישום בארץ, וגם בעולם כולו, מוצעים לנו כיום מבצעים מיוחדים ומחירים זולים במיוחד. בעוד שבעבר בושם נחשב למוצר יקר יחסית, עובדה שלא פגעה אמנם במידת הפופולאריות שלו אך השפיעה על הכמות הנרכשת, הרי שכיום הבשמים זולים הרבה יותר. כשמחפשים בושם קשה להתעלם גם מהפרסומות ואפילו מאריזות הבשמים עצמם. כל אלה לוקחים חלק ממערך שיווקי נרחב של חברות הבישום ומשפיעות עלינו לא מעט במהלך החיפוש. אולם, גם למקום עצמו, לחנות עצמה או אפילו לאתר שדרכו אנו מבצעים את הרכישה השפעה רבה. ככל שהמגוון המוצע לנו רחב יותר, כך סביר שנרכוש יותר. ככל שתהליך הרכישה פשוט, נוח וגם קל, סביר שנחזור שוב ושוב אל המקום עצמו גם בעתיד. אתרי בשמים באינטרנט, בין אם זה אתר בשמים לנשים או בשמים לגברים, מאפשרים לנו רכישה קלה מאד ובהקלקה אחת מהירה. אנחנו לא צריכים לבזבז זמן בין החנויות השונות כדי לאתר בשמים למתנה, ואנחנו אפילו לא צריכים לצאת מהבית לשם כך. הפשטות שבקנייה מושכת אותנו לבחור באפשרות זו, שהופכת, עבורנו, לפתרון אלטרנטיבי ובעיקר כדאי.

האם בושם מוכרח לעלות לנו כל כך הרבה כסף?

התשובה לכך היא חד משמעית – לא. זו גם העובדה שניתן למצוא כיום בשמים יוקרתיים במחירים זולים במיוחד, ובעיקר בהשוואה לשנים קודמות. אולם, הפער גם קיים בין הרשתות השונות. ניתן, למשל, לראות שקניית בשמים דרך אתרי בשמים למיניהם תהיה זולה בהרבה בהשוואה לרכישתו של הבושם בדיוטי פרי או בחנויות הבשמים שבחו"ל. לעיתים מדובר בפער גדול מאד, שהופך את הרכישה למשתלמת וכדאית במיוחד. לקראת החגים מציעות הרשתות מבצעים מיוחדים ומחירים זולים ברכישה של שניים או שלושה בשמים וגם בחודשי הקיץ ניתן למצוא לא מעט מבצעים. אנחנו לא מוכרחים להמתין עם רכישת הבושם האהוב שלנו עד שניסע לחו"ל או עד לחזרתו של קרוב המשפחה שלנו מפריז, למשל. אפשר למצוא את הבושם האהוב, ובכלל מגוון עצום של בשמים מסוגים שונים, מבלי לצאת מהבית, באתרי האינטרנט השונים המציעים למכירה בשמים רבים, שיכולים להיות מתנה מושלמת ובעיקר גם ריחנית. חשוב שנוודא שמדובר באתר אינטרנט ידוע ומוכר, חשוב גם לבדוק מהי מדיניות ההחזרה של המוצר, וגם בתוך כמה זמן מקבלים את הבושם. את הפרטים האלה ואחרים ניתן למצוא באתר האינטרנט המציע למכירה את הבשמים השונים, או באמצעות שירות הלקוחות, המוצע דרכו. מדובר בתחרות בין רשתות גדולות וידועות, אולם האינטרנט הוא, ללא ספק, המוביל מכולם. 

Comments (0)

No comments at this moment