ויקטוריה סיקרט היא אחת החברות המצליחות בתחומה, עם מכירות של למעלה משישה מיליארד דולר בשנה ועם למעלה מאלף חנויות בכל רחבי העולם. אבל אם עד היום הכרתם אותה בתור החברה שהפכה את ההלבשה התחתונה למוצר צריכה לגיטימי גם בקרב המיינסטרים, הגיע הזמן שתכירו את הפנים האחרות שלה, או יותר נכון את הצד הריחני יותר של ויקטוריה סיקרט.

אל תגידו שלא ספרו לכם

נכון לכתיבת שורות אלה, ההצלחה המסחרית של חברת ויקטוריה סיקרט בתחום הטיפוח לא נופלת מזו של מוצרי ההלבשה התחתונה שלה. מה שהחל בשנת 1989 עם הבושם הראשון שהשיקה החברה, הפך לתעשיית ענק של מוצרי טיפוח שונים לנשים ותתפלאו לשמוע שגם לגברים. כיום משווקת החברה מוצרים רבים בתחום לרבות ספריי גוף, קרמים מטפחים, ג'לים שונים לרחצה, ליפגלוסים זוהרים, קרמים לשיער ואפילו ערכות איפור מאוד איכותיות שכוללות, סמקים, צלליות, מסקרות ועוד. הכנו לכם סקירה קצרה של מספר מוצרים מובילים מבית החברה המפורסמת והסקסית תמיד הזו.

Pure Seduction Midnight

אחד המוצרים הייחודיים והמדליקים ביותר של החברה הוא ללא ספק ספריי הגוף המרענן הזה שלעתים נקרא גם מי גוף. את הספריי שמומלץ להתיז על הגוף לאחר המקלחת מאפיינים ניחוחות מרגיעים של יער, פירות אפויים וקמומיל. הספריי משאיר את העור רך וגמיש ומעניק למשתמשת ניחוחות חושניים ועדינים כאחד. התרסיס הייחודי מבוסס על שילוב של אלכוהול ומים טהורים כשההמלצה היא להשלים את השימוש במי הגוף עם שימוש בקרם גוף בעל ניחוח תואם להעצמת הניחוח.

Pure Seduction Midnight

קרם הגוף המפורסם מבית ויקטוריה סיקרט מגיע במרקם שמנת שמעניק לעור שפע של לחות מרככת. התערובת המגרה בין ההיביסקוס הסקסי לנקטר המנגו משולבת בתמציות ענבים ושיבולת שועל ויחד עם אלו וורה איכותית מזינה את העור ועוטפת אותו בניחוח חושני מאין כמוהו. הקרם ניחן ביכולת ספיגה גבוהה מאוד ובדרגת איכות שמשתווה ואף מעפילה על הקרמים של החברות הוותיקות והמפורסמות ביותר בתחום מוצרי הטיפוח. בנוסף, הוא לא משאיר את העור שמנוני או יבש גם לאחר שימוש ממושך ומתמיד.

Endless Love

זהו קרם גוף נוסף ומוצלח במיוחד מבית ויקטריה סיקרט המאופיין בניחוחות של דבש מתקתק, פריחת תפוזים ופרח הילאנג ילאנג. הקרם מכיל כמויות גדולות של נוגדי חמצון וויטמינים C ו E להזנה והעשרה של העור ברכיבים חיוניים ומיועד לכל מי שמעוניינת להישאר רעננה וריחנית למשך שעות ארוכות.

Vanilla Lace

אחד הבשמים המצליחים ביותר של חברת ויקטוריה סיקרט הוא ה Vanilla Lace שמדיף ניחוחות של מאסק, וניל, סחלב וענבר. הבושם הפופולארי הזה מזכיר נקטר פירות סוריאליסטי שנסחט במרכזו של גן אביבי ופורח. הניחוחות של הבושם עדינים ולא משתלטים ובעקבות הצלחת המוצר ניתן להשיג היום גם בישראל את מי הגוף שעונים לאותו השם ומפיצים את אותם הניחוחות. מומלץ ביותר.

Amber Romance

הספריי המדליק והצעיר של ויקטוריה סיקרט, Amber Romance מאופיין בניחוחות מרעננים של דובדבן שחור, עץ אלמוג, וניל וקרם אינגלז מתוק. זהו ספריי שיכול להעניק לך ניחוח יציב למשך כל היום, גם במידה ואת אישה פעילה במיוחד. הוא מתאים לאישה הישראלית המעודכנת, האלגנטית והמודעת לעצמה. 

Comments (0)

No comments at this moment