החגים בפתח ולצד השאלה הנצחית היכן נבלה את החג מתקרב רגע ההתלבטות בדבר המתנות אותן נקנה ליקירינו. מנהג קניית המתנות לחג משמש אצל אנשים מסוימים כהבעת תודה למארחים, ואצל אחרים כהזדמנות פז לפנק את המשפחה והחברים, ללא כל קשר לאירוח סעודת החג.

אין ספק שחג כמו ראש השנה, שכל כולו התחדשות, הוא מאורע שמצדיק קניית מתנות, אך אילו מתנות יהיו המתאימות ביותר? כאלו שישמחו את מקבלן ויעניקו להן תחושה מהודרת של חג, אך גם יתאימו לכל אחד ואחד וישמשו את מקבליהן לאורך כל השנה החדשה שבפתח? 

ניחוחות של התחדשות

המתנה הקלאסית ביותר, שכל אחד ואחת ישמחו לקבל ושתמיד יהיה לה שימוש היא כמובן – בושם. כולנו אוהבים להריח טוב ולהתבשם בניחוחות נעימים, כך שקניית בושם כמתנה לחג היא בחירה שאי אפשר לטעות איתה.

מעבר לכך, הבושם שאנו בוחרים מעיד לא מעט על מי שאנחנו ומוסיף רבות לרושם הכולל שאנחנו מבקשים לייצר לעצמנו. לקראת ראש השנה, נקודת דרך בה רבים מבקשים לפתוח דף חדש, לשנות הרגלים ולהמציא את עצמם מחדש, יכול בושם חדש להוות את התוספת שתעודד את השינוי המבוקש ותתמוך בו, ולכן מתאים מאין כמוהו כמתנה לחג. 

איזה בושם כדאי לבחור?

מדפי הבשמים בפארמים ובחנויות השונות עמוסים בבקבוקוני בשמים מכל הסוגים והמינים, ומבית היוצר של הכוכבות הנוצצות ביותר ובתי האופנה הגדולים והנחשבים ביותר בעולם. לא קל לבחור את הבושם המושלם, אבל יש לנו כמה הצעות שללא ספק יקלו על הבחירה.

בחירת הבושם המושלם תלויה בראש ובראשונה באופי ובמאפיינים של האדם עבורו אתם רוכשים את הבושם, ועל פיהם ניתן לצמצם את הבחירה למספר אפשרויות שונות. בשמים לנשים, למשל, נחלקים לסוגים שונים. בושם כמו קוקו מדמואזל שאנל, מבית האופנה הנצחי והנחשב, יתאים לנשים בוגרות בדרך כלל, אלגנטיות וקלאסיות, ובניחוח שלו תוכלו לזהות נגיעות של תפוז ברגמוט, ורדים, יסמין ופצ'ולי.

גם הגברים הקלאסיים והאלגנטיים יוכלו להתבשם בשאנל, עם הבושם בלו שאנל לגבר שעשוי מתערובת מסחררת של פירות וצמחים ארומטיים כמו יסמין, אשכולית, לימון, מנטה, מוסקט, זנגביל, פלפל ורוד, עשב אינדיאני וקטורת.

נשים צעירות יותר, בגילן או בנפשן, יעדיפו אולי בשמים מסוג מעט שונה. חלקן אולי יעדיפו את הניחוח הפרחוני והרומנטי של בושם קלואה או דה פרפיום, בעוד אחרות יפנו דווקא לחושניות המסתורית של המאסק והענבר המרכיבים את הבשמים של נרסיסו רודריגז. עבור נערות או נשים שמעדיפות ניחוחות קלילים יותר, בשמי אריאנה גרנדה הם רעיון מצוין, גם אם אינן מעריצות של הכוכבת, ועל אחת כמה וכמה אם כן.

לו ולה

גברים ונשים רבים מעדיפים ניחוחות שאינם מובהקים מגדרית. להם יתאימו בשמי יוניסקס, שנועדו הן לגברים והן לנשים, כמו בושם מולקולה מבית אסנטריק, או אמבר אוד גולד אדישן מבית הרמיין, המוגדר כניחוח וניל מזרחי, ומכיל בנוסף לוניל גם ענבר, אננס, מאסק, תמציות עץ ועוד.

רעיון נוסף למתנה, אם אתם רוצים לפנק זוג שקרוב לליבכם, הוא לקנות לשניהם בושם מאותו היצרן, כך שגם ניחוחותיהם ישלימו זה את זו. מועמד מושלם למשימה זו הוא קלאב דה נווי מבית ארמאף, הבושם היוקרתי בעל הניחוח הממכר המגיע בגרסה נשית ובגרסה גברית תואמת ומקבילה.

Comments (0)

No comments at this moment