אין אישה או גבר שלא ישמחו לקבל בושם כמתנה ביום אהבה ולנטיין. אם אתם מתלבטים איזו מתנה לקנות לאדם היקר ללבכם, אין ספק כי בושם בעל ניחוח משכר הוא השי האולטימטיבי. בשמים הם חלק בלתי נפרד משגרת הטיפוח, ריחם ריח של אהבה. יש המעדיפים להיצמד לבושם אחד ויחיד המזוהה עימם, ויש המעדיפים מדי פעם לגוון, הם נהנים מריחות חדשים ומפתיעים, כאלה שזה עתה יצאו לשוק.

מספר בשמים שהם BEST SELLER

  •           בושם קלואה – בושם קלואה הוא בין השמים המומלצים ביותר. אחד מהם הוא LOVE STORY. זהו בושם או דה טואלט בבקבוק מרשים, ולרוב נהוג לרכוש אותו לקראת יום האהבה. עם זאת, ישנה גם גרסה של האו דה פרפיום, שהיא כמובן יקרה יותר. הבושם בעל ריח רענן וחושני, עם מרכיבים המבטיחים בושם אטרקטיבי במיוחד: ניצת התפוז, מאסק, נרולי, ריחות ורדים וניחוחות שזיפים. בשמים נוספים של קלואה הם See By Chloé Edp בעל ניחות פרחים ופירות, Chloé Eau detoilette, גם הוא בעל ניחוחות של פירות ופרחים, Love Chloéהמתאים לנשים אלגנטיות – כולם כאחד נחשבים לבשמים איכותיים.
  •          בושם נרסיסו רודריגז – בושם נרסיסו רודריגז מיועד הן לנשים והן לגברים. ניתן למצוא אותו עם ריחות פרחים, בשמים בעלי ניחוחות אוריינטליים או ריחות יער. הסגנונות השונים המוצעים הם בעלי ריחות רומנטיים ונשיים, ניחוחות מסתוריים, כאלה המתאימים לנשים או לגברים נועזים וחושניים, מתוחכמים ואלגנטיים.
  •          קוקו מדמואזל בושם קוקו מדמואזל נחשב ליוקרתי והוא מיוצר על ידי חברת שאנל הוותיקה ששמה הולך לפניה. הוא אהוב במיוחד ופופולארי לאורך שנים, ונראה כי תמיד יישאר רלוונטי. הבקבוק הוא בעל מראה מרשים ואלגנטי, והבושם מאופיין בניחוחות אוריינטליים ובניחוח עצי. הוא נחשב לבושם חושני מאוד, ועם זאת הוא גם קליל. מרכיביו הם: פטצ'ולי, ריחות תפוז, יסמין, שושנים, ברגמוט, מאסק לבן וניחוחות וניל. בשמים מבית שאנל הינם קלאסיים, ולא בכדי כה הרבה שחקניות וידועניות מעדיפות אותם, שכן הם משדרים יוקרה וזוהר.
  •          בושם אברקרומבי – בושם אברקרומבי המיוצר על ידי חברת פיץ' מאופיין על פי רוב בריחות עזים, ועד לא מזמן לא היה פשוט להשיגו בישראל. החברה מייצרת בשמים הן לנשים והן לגברים, כאשר בשמים אלה מאופיינים בניחוחות ייחודיים ובקבוקי הבושם מרהיבים בעיצובם. בושם אברקרומבי הוא בעל נופך יוקרתי ונחשב לאחד הבשמים האיכותיים ביותר. המהדורות הגבריות מיועדות לגברים המחבבים ריחות חושניים. זהו בושם מסוגנן המשדר סטייל, הוא מתאים הן לשעות היום והן לשעות הערב ומחירו אינו גבוה.
  •          בשמי מונבלן –  בשמי המותג פופולריים מאוד בארץ, וגם בשמי מונבלן מיועדים לגברים ולנשים. אחד מבשמי החברה הוא האינטנס – בושם בעל ריח ייחודי ואקסקלוסיבי, מרשים וגברי במיוחד. הוא מיועד לגברים אלגנטיים שאוהבים ריחות עכשוויים, מתוחכמים ומפתיעים, והוא גם חושני, בעל ריח המשדר פיתוי. הבשמים הפופולאריים של חברה זו הם: Mont Blanc Legend Spirit, Mont Blanc EmblemMont Blanc Legend Intense, ו-Mont Blanc Legend. בושם מומלץ לנשים הוא אמבלם מונט בלאנק – בעל ניחוח עדין המתאים לתקופת האביב והקיץ. הבושם מיועד לנשים מתוחכמות ומאופיין בניחוחות פרחוניים, בניחוח עצי ובניחוח פירותי.

היכן מומלץ לרכוש את הבשמים?

כיום יותר מתמיד, אנשים רבים נוהגים לרכוש באמצעות אתרי מסחר ברשת. מומלץ לרכוש בשמים בחנויות המציעות בשמים במחירי מבצע. זוהי הזדמנות לערוך השוואת מחירים, שכן על פי רוב הבושם  איננו מוצר זול, וכאשר בודקים את סוגו, את שם היצרן ואת מחיר הבושם, ישנו גם פירוט מדויק באשר למאפייניו. ישנם בשמים דומיננטיים יותר וישנם עדינים, קיימים בשמים המתאימים לשעות היום וכאלה שמתאימים יותר לשעות הערב. כמו כן, נהוג לשייך אותם לעונות השנה. בסמוך לתמונתו של כל בושם מצוין מאילו מרכיבים הוא עשוי ומהי הארומה שלו. בנוסף, אין שום צורך לבזבז זמן יקר, לבקר בקניונים או במרכזי קניות, הכל מתבצע במהירות מרבית ובאמצעות אתרי מסחר ברשת.

מתנה קלאסית

לסיכום, בשמים הינם מתנה קלאסית שכל אחד מאיתנו ישמח לקבל. לעולם הם יהיו רלוונטיים. ישנם הרוכשים אותם לעצמם וישנם הרוכשים אותם ליקרים להם, ותמיד ישנה סיבה למסיבה. לרוב זוהי המתנה האולטימטיבית לחגים, אולם ישנם עוד אירועים כמו ימי הולדת, יום נישואין, חג האהבה וכל אירוע משמח אחר. לא מעט אנשים נאמנים לבושם אחד, ויש המעדיפים לגוון ולנסות ניחוחות חדשים. אם החלטתם לרכוש לעצמכם בושם, רצוי להתיזו על הגוף לפני כן: הניחוח משתנה בין אדם לאדם, ובצורה זו ניתן להחליט האם הוא מתאים לכם. אין זה רצוי להתיז יותר משלושה בשמים באותה העת אלא להמתין זמן מה, האף שלנו אינו מסוגל להבחין בין ריחות רבים מדי ומתחיל לבלבל ביניהם.

לאחר שכבר בחרתם בושם מתאים, גלשו באתרי רשת המציעים מגוון מוצרי טיפוח. כך תגלו שאותו הבושם בדיוק, מחירו משתנה בין אתר לאתר. מומלץ גם לעקוב אחר מבצעים אטרקטיביים, ובנוסף קיים גם אתר הדיוטי פרי. לא מעט פעמים הוא מציע לרכישה שלושה בשמים במחירים השווים לכל נפש – אלה ימתינו לכם בחנות הדיוטי פרי של נמל התעופה.

Comments (0)

No comments at this moment