חשוב להתאים בשמים לעונה ולמזג האוויר, במיוחד במדינה חמה כמו ישראל. מאחר והקיץ התחיל כבר רשמית ואנו מרגישים את הלחות המטפסת מעלה ואת הטמפרטורות נוסקות גבוה יותר ויותר, כדאי להכיר בשמים מרעננים המתאימים לקיץ הישראלי, קיץ חם, לח ודביק. בושם לקיץ מאופיין לרוב בניחוח קל ועדין ובימים החמים עדיף להימנע מבשמים עם ריחות כבדים הנפוצים לכל עבר. בשמים לקיץ הם לרוב ללא אלכוהול או מופחתי אלכוהול בגלל התגובה המחמצנת של האלכוהול בחשיפה ישירה לשמש. חשוב לציין כי בושם קיצי עם ניחוח קליל ואוורירי תורם להרגשת הנינוחות ולקרירות מסוימת שמצננת את הלחות ועומס החום הבלתי נסבלים. לפניכם רשימה של בשמים מרעננים לקיץ הישראלי לגברים ולנשים בכל גיל.

בושם בולגרי אקווה לגבר

המותג בולגרי (Bvlgari) ידוע בבשמיו האיכותיים בעלי הניחוחות המרשימים. בושם אקווה לגבר מבית המותג בולגרי מבטיח לכם רושם גברי ואלגנטיות טהורה ומסוקסת. הבושם מדיף ניחוחות ים תיכוניים קלילים ונעימים ומדמה התפרצות מרעננת של ניחוחות טבעיים כמו ים ועוצמת הגלים. בושם בולגרי אקווה לגבר מגיע בבקבוק זכוכית מעוצב במראה של חלוק נחל יפהפה שהוחלק עם השנים על ידי המים הזורמים בטבע.

בושם קלואי לאישה

מותג הבשמים המוביל מציג לכבוד הקיץ את בושם קלואי (Chloe) לאישה, בושם אפונימי רב תכליתי המיוצר מפקעות צמח הטורבוז. בושם קלואי לאישה מדיף ניחוח חושני, נועז ומזמין וריח אלגנטי מסחרר ונעים המתאים במיוחד לימות הקיץ החמים והלחים. ניתן להריח את הבושם לאורך זמן רב והוא מיועד לשימוש יומיומי ומתאים גם לאירועים בשעות הערב ולכל מטרה אחרת. בושם קלואי לאישה מגיע בבקבוק מעוצב ואלגנטי בנפח של 75 מ"ל ארוז באריזה יוקרתית בגוון זהב. כדאי לדעת כי המותג קלואי מציע מגוון דגמי בשמים לנשים ולנערות וכל אחת תוכל למצוא את הריח המתאים ביותר עבורה.

בושם לגונה מבית סלבדור דאלי

בושם לגונה של המותג המוביל סלבדור דאלי מיועד לנשים ומגיע בבקבוק מעוצב ואלגנטי בגוון ירוק ובנפח של 100 מ"ל, אך ניתן לרכוש גם בקבוק בנפח 30 מ"ל. בושם לגונה מבית סלבדור דאלי או דה טואלט (EDT) מתאים במיוחד לקיץ ומעניק תחושה קרירה ונעימה המלווה אותך לאורך שעות ארוכות. כדאי לדעת כי בושם לגונה של סלבדור דאלי הושק לראשונה כבר בשנת 1991 והוא עשיר בניחוחות ומרכיבים טבעיים ומרעננים המתאימים לקיץ הישראלי. בראש הבקבוק מותקן מתז נוח לתפעול וניתן לקחת את הבושם בקלות בתוך התיק כדי ליהנות מתחושת רעננות לאורך כל שעות היום, בבית, בעבודה, באירועים ובחוץ.

בושם אמבלם מבית מונבלנק

מותג היוקרה מונבלנק (Mont Blanc) השיק את הבושם החדש אמבלם בשנת 2014, הבושם מיועד לגברים ומציע ריח ארומטי עשיר, מסקרן ומעז. בושם אמבלם מבית מונבלנק מציע ניחוח חדש ונעים המתאים במיוחד לגבר המצליח והבטוח בעצמו. הבושם מתאים לכל גבר המקפיד על סגנון לבושו, על הופעה מצוחצחת ועל מראה שיקי ונינוח. לבושם אמבלם מבית מונבלנק ניחוח מסקרן וחדשני המשלב ניגודית של קינמון מתקתק וחושני לעלי סיגליות ריחניים ומרעננים יחד עם עלי מרווה המתובלים בפלפל, אשכולית ובבסיס הבושם ניתן להריח את הפצ'לי שמחבר בין כל הריחות ומעניק תחושה אוורירית ונגיעה גברית וסקסית. הבקבוק המעוצב נראה כמו אבן אוניקס שחורה ומבריקה עם מגע חלק, נעים, רך ומלוטש. בושם אמבלם מבית מונבלנק א.ד.ט מגיע בבקבוק בנפח 100 מ"ל ומתאים לכל הגברים המעוניינים בריח נעים ומסקרן לימות הקיץ החמים.

בושם קוקו מדמואזל שאנל

אין אישה שלא אוהבת את הבשמים הנועזים של שאנל, ואין אישה המסוגלת לעמוד בפני הריח הנפלא והמסקרן של הבושם קוקו מדמואזל לאישה. כדאי לדעת כי בושם מדמואזל לאישה מבית שאנל הוא אחד הבשמים המצליחים ביותר בעולם בזכות הריח והניחוח האוריינטלי המשדר עוצמה, מיניות, חושניות ותחושת רעננות. בושם מדמואזל של המעצבת המוכשרת והנועזת קוקו שאנל תואם לקווים האלגנטיים של המעצבת ומדיף ריח נפלא וחושני המתפשט באוויר ותורם לרעננות ולטריות. הניחוח הממכר של הבושם כולל שילוב מושלם של ניחוחות מהממים של תפוז סיציליאני, יסמין, פטוצ'לי, וניל בורבון, מושק לבן שושנים וברגמוט.  

בושם בלו שאנל לגבר

בושם בלו שאנל לגבר הושק בשנת 2010 ומתאים במיוחד לקיץ בזכות הריח האוריינטלי הנעים והאוורירי. הבושם כולל שילוב מרתק בין ניחוחות של מוסקט, זנגביל, פצ'ולי, יסמין, פלפל ורוד, ריח קטורת, עשב אינדיאני ועוד. הריח הארומטי כובש לבבות ומתאים לגברים מודרניים המחפשים ריח נעים ותחושה קרירה ולבבית לימות הקיץ הלוהטים.

Comments (0)

No comments at this moment