בושם "קלואה", זו בחירה שאף פעם לא מתחרטים עליה! איזה בשמים יש לסדרת "קלואה"? מה מיוחד ב"קלואה לאב סטורי"? ומתי מומלץ להשתמש בבושם "קלואה נומאד"? אז קודם כל, מדובר בשני בשמים מובילים מתוך מבחר רחב של בשמים חושניים, סקסיים, עדינים ועוד רבים מבית "קלואה".

 

המותג הצרפתי "קלואה"

המותג הצרפתי "קלואה" הוקם בשנת 1952 כאשר בראשו עמדה המעצבת היהודייה מפריז גבי אגיון. "קלואה" הוא סמל אופנה מוכר ומצליח בעולם במשך עשורים רבים. הסיבה להפיכתו של המותג לכה פופולרי ומצליח ברורה, שכן המוצרים של "קלואה" הם מוצרים יוקרתיים, תמיד באיכות גבוהה, באופנה ועם טוויסט שיקי במיוחד.

 

מבין המותגים של "קלואה", תמצאו מבחר בשמים רחב ומגוון, החל מהקלאסיקות העדינות, הרומנטיות והנשיות ועד לחידושים מפתיעים שיתנו ליום שלכן חידוש מרענן ויהפכו אותו למסקרן ומהנה. קלואה, החלו להשיק בשמים כבר בשנת

 1975, כאשר בראש עמד, קרל גרפלד, מעצב אופנה מוביל בעולם.

 

על כוחם של ניחוחות ובשמים

לניחוחות ולריחות יש כוח רב, והם משפיעים בעוצמה על תחושתנו ועל האווירה שאנו משרים על הסובבים אותנו. ניחוחות שונים משפיעים עלינו, מזכירים לנו זיכרונות ומתקשרים עם חוויות חיוביות ונעימות. למשל, בשמים המכילים ורדים ופרחים כמו "קלואה לאב סטורי", מייצרים אווירה נעימה, עדינה ורומנטית. ואילו "קלואה נומאד" יהפוך את יומך להרפתקה חושנית באווירה משוחררת.

 

סדרת הבשמים של "קלואה", מורכבת מפרחים חושניים, מעוררים ומרעננים, בעלי השפעה חיובית על הנפש. למעשה, על ידי בחירת הבושם והניחוח שמתאים עבורך, כל הסובבים ירצו להתקרב וייהנו להיות בסביבתך. אך עוד יותר מכך, בכוחם של הבשמים לשנות את מצב הרוח, ולעלות את רמת האנרגיה בגוף. שימוש בבושם מרענן שמתאים בשבילך, יחבר אותך לרגע וישנה את יומך.

 

איך בוחרים בושם?

כאמור, בחירת הבושם משפיעה על יומך ולכן, יש לבחור בבושם שמתאים בשבילך. למשל, לפעילויות יום-יומית אפשר להשתמש בבושם בעל ריח קליל, לפגישה או לאירוע יתאים בושם בעל ריח פרחוני עם גוון רומנטי ואם מדובר בדייט או פגישה בעלת גוון סקסי, מומלץ להתאים בושם בעל ריח חושני ומתובל, כמו בושם "קלואה נומאד". לחלופין,  קיימים בשמים שמתאימים לכל מצב  כמו "קלואה לאב סטורי".

 

"קלואה לאב סטורי"

בושם "קלואה לאב סטורי", הוא אחד הבשמים הנחשקים מתוך סדרת הבשמים הרומנטיים; זהו בושם של אהבה. הריח הייחודי מספר סיפור אהבה בליל רומנטי בפריז. הניחוח חושני ופרחוני ומעלה תחושה אביבית של פרחי היסמין והוורד על רקע פריחת עץ התפוז. כאשר תווי הבסיס, פצ'ולי וארז, מייצרים ארומה רומנטית, אלגנטית וחושנית המחזקת והמעצימה את תחושת הנשיות. השימוש ב"קלואה לאב סטורי", מייצר אווירה שמתאימה לכל שעה, גם לאירוע מיוחד ויוקרתי וגם ליום יום.

 

האריזה המיוחדת של "קלואה לאב סטורי"

"קלואה לאב סטורי", הוא בושם בעל ניחוח שמספר לנו סיפור. הסיפור מתחיל עוד טרם הבושם נפתח, כבר באריזתו המיוחדת, המקושטת במנעול והמעוצבת בטוב טעם, ובהתאם לצו האופנה כמקובל במותגי קלואה. את הבושם הוורדרד ניתן לראות מבעד לאריזת הזכוכית המעוטרת והעטופה בסרט יפיפה, והוא מעורר תחושה אלגנטית כפי שהניחוח עצמו מפיץ. המנעול שעל הבקבוק מסמל אהבה והתמסרות, כאשר הרעיון נלקח מהגשר המפורסם בפריז – "פון דה אר", שעליו זוגות תולים מנעולים עם שמותיהם כסמל לאהבתם הנצחית.

 

בושם "קלואה" בגרסאות שונות

"קלואה לאב סטורי", מתחדש ויוצא בגרסות חדשות. הגרסה החדשה של הבושם, "Chloé Love Story – Eau de Toilette" שבה הוספו ניחוחות של פריחת התפוז, מעצימה את סגולותיו ואת ריחו עוד יותר מהבשמים האחרים בסדרה. תוכלו לחוש בניחוח המוגבר של פריחת עץ התפוז, בשילוב עם ורדים, פרחו של עץ השזיף ופרח כובע הנזיר. מרכיבים נוספים בבושם הם לימון, ניצני תפוז, אגסים, ארז ענבר וארגמן.

 

"קלואה נומאד"

"קלואה נומאד", בושם איכותי ומיוחד שהוציא המותג "קלואה", ארוז גם הוא כתכשיט באריזה מעוגלת עם חוט זמש, מבעדה ניתן לראות את הבושם שצבעו ורוד בהיר. קוונטין ביש, הידוע כאחד הכוכבים הגדולים של תעשיית הבשמים, לקח על עצמו את האתגר להוציא תחת ידו בושם חדש שיקנה את הקהל – והוא הצליח. "נומאד" מכיל את המרכיבים הקלאסיים, פצ'ולי, אזוב ומבחר פרחים, כאשר טוויסט מפתיע של שיזפי מירבל, אלון ופרזיות מייצר אווירה חופשית, רעננה, מרחפת ונועזת ובו בזמן תחושה של קרקע ושורשים יציבים המדגישה את הנוכחות הנשית.


 

Comments (0)

No comments at this moment