אנשי שיווק רבים מתחבטים בשאלה: למה בשמים עם פרזנטור ישראלי כמעט ולא

מצליחים? למה כוכבים גדולים כמו אייל גולן, רוני דואני ואחרים שניסו

להוציא בושם על שמם, הוגדרו תיכף ומיד ככישלון צרוף?

 

מעבר לים, חלק מההגדרה של להיות מפורסם, זה להנפיק בושם. כל דוגמנית,

זמרת, שחקנית או סתם סלב שרוצות בפיסת תשומת לב צריכות בושם שיקרא על

שמן. בלי בושם, הן מיד הופכות לסלבס סוג ב'...

 

בריטני ספירס הפכה למותג, הילארי דף יצרה ליין שלם של מוצרי יופי ובישום,

מדונה תורגמה לריח מרענן ואפילו אבריל לוין קיבלה בושם בהשראתה.

 

אז למה בארץ לא? אמנם בר רפאלי שהשיקה לאחרונה בושם, הצליחה באופן יחסי,

אבל בר כבר מזמן לא נחשבת למותג ישראלי. אם העולם קונה בושם של ביונסה,

אז למה הישראלי לא קונה בושם של רוני דואני?

 

תרבות הסלב בארץ מאד מפותחת. אנחנו רוצים לפגוש אותם ברחוב, לקרוא עליהם

במדורי הרכילות, לדעת מי הם בני/בנות הזוג שלהם, לרכל עליהם ולחיות את

החיים שלהם. משום מה, כשזה מגיע לבשמים, אנחנו פתאום לא בעניין, למה?

 

התשובה כנראה טמונה ברצונות האמיתיים של צרכן הבשמים הישראלי. כשאנו

קונים בושם, אנחנו רוצים לטעום קצת מהריח המרענן של חו"ל, מה'פרש' הזה,

שהסלבס משאירים מאחוריהם כשהם עוברים. ואם אפשר שיהיה סלבס באנגלית או

מינימום בצרפתית.

 

בר רפאלי הצליחה יותר, כי בתודעה של הישראלי המצוי, בר רפאלי ואייל גולן

לא נשמעים אותו דבר. רפאלי היא ניחוח של חו"ל ואייל גולן הוא ניחוח של

בת-ים. לא משנה בכלל האם זה ריח טוב, אנחנו לא נרצה ריח של זה...

 

אם בחנויות הבשמים ובאתרי אינטרנט יש לנו במחיר שוה לכל נפש בשמים של

ג'ניפר אניסטון וג'ורג' קלוני, אז שנקנה אייל גולן ורוני דואני? נו

באמת...

 

אצלנו בבושמטיק תוכלו למצוא את מיטב הבשמים מהארץ ומחו"ל במחירים הכי

שוים, בזמינות מלאה ובאמינות ללא פשרות.

מחבר: מאיר באום

Comments (0)

No comments at this moment