רגע לפני החגים, זה הזמן להתחיל במלאכת החיפוש אחר המתנה המושלמת. בין אם זו מתנה לבן או לבת הזוג, או אולי לחבר או לחברה הקרובים שלכם, אין כמו מתנה ריחנית ומבושמת במיוחד. מי שמחפש מתנות לחגים יגלה שפע של אפשרויות, המוצעות למכירה בטווח רחב של מחירים. אולם, בשנים האחרונות מככבים להם ברשימת המתנות לחג, ובין המקומות הראשונים, הבשמים שנחשבים למתנה פופולארית מאד. בושם מתנה לחג יכול לשמח כל אחד ותמיד יהיה בו שימוש. כל זאת, כמובן, במידה ובוחרים את הבושם המתאים.

מתנות בשמים לאישה

אם אתם מחפשים בושם מתנה לחג לכבוד בת הזוג שלכם, תגלו שפע של אפשרויות. אל דאגה, זו לא תהיה, בהכרח, משימה קשה מאד, ובתנאי כמובן שתפנו אל החנויות או אל אתרי האינטרנט המתאימים, המציעים למכירה מבחר של בשמים. כשמדובר בבשמים לאישה, קשה להתעלם מחזרתם, ובגדול, של המותגים הקלאסיים הידועים מהעבר. הבשמים של אסתי לאודר, פאקו רבאן וכמובן שאנל נחשבים לבין הפופולאריים ביותר ברשימת הבשמים, וכבר עשרות שנים. אם אתם רוצים להפתיע את בת הזוג שלכם במתנת חג ריחנית, בושם של שאנל יכול להיות רעיון מצוין וגם בושם של אסתי לאודר. הבשמים של גרלן נחשבים למבוקשים ואהובים על נשים רבות, ובעיקר בזכות היותם רעננים ונעימים מאד בריחם. הבשמים של נינה ריצ'י נחשבים גם הם למובילים והם משלבים ריחות נהדרים של ורדים, יסמין ואפילו ציפורן.

 

מתנות בשמים לגבר

אם אתן מחפשות מתנה ריחנית לבן הזוג שלכן, בושם הוא, ללא ספק, רעיון מצוין. גם בשמים לגבר, ובעיקר אלה, הנחשבים לפופולאריים מאד, הם בשמים קלאסיים מאד בריחם ומציעים שילוב נהדר בין הניחוחות השונים, הלוקחים בהם חלק. מתנות לחגים לא מוכרחות לעלות הרבה כסף, וגם כשמדובר בבשמים. הבשמים המוצעים כיום לגברים נכללים, פעמים רבות, במסגרת מבצעים מיוחדים וגם אפשר למצוא אותם באתרי האינטרנט המציעים מבחר של מתנות לחגים, הן לגברים והן לנשים. מבין הבשמים הפופולאריים, המיועדים לגברים, אפשר למצוא את אלה של פאקו ראבן, את הבשמים של ארמני וגם את אלה של דוידוף, הכוללים ריח לבנדר מצוין, יסמין, מנטה וגם גרניום.

 

מתנות בשמים לנערה             

ובאשר לנערות הצעירות, גם עבורן מוצעים לא מעט בשמים, ובעיקר בשמים קלילים ורעננים. הורים, המעוניינים להפתיע את בתם הצעירה עם מתנה ריחנית לחג יגלו מגוון בשמים למתנה של ידוענים שונים, כמו בריטני ספירס, ג'ניפר לופז, אבריל לאבין, גוון סטפני ועוד, המעמידים לרשות הבנות הצעירות שפע של אפשרויות ריחניות ונעימות. לנערות יתאימו בשמים עם אחוז נמוך של אלכוהול ועם ריחות פרחוניים רעננים מאד. בשמים אלה ישלבו בהם ריחות של יסמין, אגס וגם תפוח ויהיו מעוצבים, בדרך כלל, בסגנון "ילדותי" יותר ובעיקר בגוונים של ורוד או סגול. הבשמים המיועדים לנערות ישלבו, ובאופן מושלם, בין ניחוחות המתאימים לגילן הצעיר ואריזה שקשה להתעלם ממנה. ובאשר למחירים, אין מדובר, בהכרח, בבשמים זולים יותר מאלה המיועדים לנשים, אולם כמו סוגי בשמים אחרים, גם אותם ניתן למצוא בטווח רחב של מחירים וגם במסגרת מבצעים והנחות מיוחדות.

 

וגם... חשוב לשים לב לפני הקנייה

רגע לפני הקנייה, בין אם החלטתם לרכוש בושם לבן או בת הזוג שלכם לכבוד החג או אולי לבתכם הצעירה, חשוב לשים לב לכמה פרמטרים. המחיר מהווה אחת הנקודות החשובות ביותר, במסגרת החיפוש אחר הבושם המתאים. אם חשוב לכם לחסוך בעלויות, ובמקביל גם ליהנות ממבחר של בשמים שונים, אתרי האינטרנט מציעים לכם מבחר רחב מאד של אפשרויות ובמחירים אטרקטיביים במיוחד. סקר שוק קצר בין האתרים, תוך התייחסות לכל המבצעים המוצעים לכבוד החגים, יאפשר לכם לאתר את הבושם המתאים ובמחיר המשתלם ביותר. בנוסף, חשוב להתאים את הבושם גם לאופיו של האדם, המקבל אותו. לאישה ספורטיבית, בושם קליל ורענן יהיה מתנה נפלאה, בעוד שבושם כבד ומתוק מאד, פחות. לנערה צעירה חשוב לבחור בושם עם ניחוח עדין ולא כבד מדי וכשבוחרים את הבושם לגבר לכבוד החג כדאי לבחור בריח, שישתלב נכן עם ריח הגוף הטבעי שלו. אם אתם רוצים להיות בטוחים בבחירה שלכם, בדקו מול בן או בת הזוג שלכם, או אולי מול בתכם הצעירה, איזה בושם הם אוהבים ובאיזה בושם הם משתמשים. נסו לבחור בושם שדומה לבושם הקיים, הן בריחותיו והן במרכיביו. 

Comments (0)

No comments at this moment