לפני הכול אנחנו חייבים להקדים ולהזהיר: ישנו סיכוי לא רע שהמאמר הבא ישנה לכם את החיים. במידה ואתם חובבי מוצרי איפור וקוסמטיקה, ייתכן מאוד שיש ביכולתו גם לחסוך לכם אלפי שקלים בשנה ואף לא מעט זמן. איך הוא הולך לעשות את זה? בדיוק בעזרת הכלי המופלא שבעזרתו אתם קוראים את המילים האלה עכשיו – האינטרנט.

האינטרנט שינה את תרבות הצריכה שלנו בכל כך הרבה מובנים שזה כמעט מפתיע שלא חשבו על זה קודם. עם זאת, לפי מומחים בתחום, ככל הנראה בשנים הקרובות כל התחום של מוצרי קוסמטיקה ואיפור הולך להשתנות מן הקצה אל הקצה וכל זאת הודות לאפשרות המפתה של רכישת מוצרים דרך הרשת המקוונת.

על מה הרעש הגדול?

נכון, באופן עקרוני כבר לא מעט שנים פועלים מגוון אתרים שמציעים את מוצרי האיפור והקוסמטיקה של מיטב המותגים העולמיים לרכישה אונליין. עם זאת, הרוב המוחלט של האתרים האלו מופעלים על ידי עסקים אמריקאים. כתוצאה מכך, הצרכן הישראלי צריך לשלם לא מעט כסף כדי לייבא את המוצרים השונים לישראל ולהתפלל שלא יקרה כלום לאריזות העדינות בדרך הארוכה ארצה. בנוסף לכך, אתרים רבים הכריזו מראש כי הם לא שולחים את המוצרים לארץ הקודש, מי מטעמים אידיאולוגיים ומי משיקולי נוחות. בסופו של דבר כל מי שרצתה לרכוש מייק אפ רבלון לצורך העניין או מייק אפ אסתי לאודר, נאלצה לכתת את רגליה לחנות ולרכוש את המוצרים שידעה מראש כי היא מעוניינת בהם. מן הסתם הטיול אל החנות גזל ממנה זמן, גרם לה להוציא עוד כסף על מוצרים בחנויות הסמוכות ובסופו של דבר עלה לה ביוקר. החדשות הטובות הן שהסיטואציה הזו בקרוב מאוד כבר תהיה שייכת להיסטוריה.

לגלוש כחול לבן

לאחרונה קמו מספר אתרים ישראלים שמציעים לרכוש דרכם את מיטב התוצרת הקוסמטית העולמית במחירים נמוכים בצורה בלתי רגילה. הפעלה של אתר אינטרנטי מייתרת את הצורך בכוח אדם, מייתרת את הצורך בהשכרה של חלל גדול וכתוצאה מכך מאפשרת לבעלי האתרים לספק ללקוחות שלהם את המחירים הנמוכים ביותר בשוק הישראלי עבור מוצרי איפור וקוסמטיקה. כמובן שמומלץ תמיד לבצע השוואת מחירים לפני שמתחילים לקנות כאילו אין מחר, אבל אנחנו מבטיחים לכם שהפערים בין הרשתות המובילות לאתרי האינטרנט הישראלים, ישאירו אתכם פעורי פה.

אילו מוצרים ניתן לרכוש באינטרנט?

באופן עקרוני ניתן לרכוש כל מה שמופיע במלאי באתר הספציפי בו בחרתם. עם זאת, מומלץ לרכוש מוצרים רק לאחר שמכירים אותם. למרות שפה לכאורה מסתתר היתרון הגדול של החנויות על פני האינטרנט, הרי שבסופו של דבר אנחנו שומרים נאמנות לאותם המוצרים האיכותיים שמלווים אותנו כבר שנים ולכן אין באמת צורך לסור בכל פעם לתמרוקיה כדי לרכוש את אותו מייק אפ או את אותו הסומק. אחרי שאתם כבר מכירים את המוצרים האהובים עליכם, כל מה שצריך זה לדעת את השם המדויק שלהם ואז ניתן להזמין אותם בדיוק. מה שבטוח זה שהם יהיו זולים יותר, יישלחו אליכם עד הבית וכן שיהיה לכם הרבה יותר קל לאתר אותם בין דפי האתר מאשר בין המדפים העמוסים ברשתות הפארם.

בנוסף לכך, המוצרים המופיעים באתרים המקוונים מגיעים לרוב עם דף הסבר שמצוינים בו כל הנתונים אודותיהם כך שגם אם מתחשק לפעמים לנסות מוצר חדש, ניתן לעשות זאת דרך האינטרנט. מדובר ללא ספק על הדרך הנוחה, הקלה והיעילה ביותר להתחדש במוצרי איפור וקוסמטיקה וכל זאת מבלי לעזוב את הבית או המשרד

Comments (1)

    • אורית
    • 2016-11-06 09:11:11
    היי, נכנסתי וקראתי את המאמר הזה, אני כבר הרבה זמן קונה את רוב מוצרי האיפור שלי דרך האינטרנט, עכשיו כשיש יותר מודעות לרכישות אונליין, באמת יש המון אתרים ישראלים שהופכים את העניין להרבה יותר נוח! לפעמים יש מוצרים שלא נרצה להחליף כי אנחנו כבר מכירות, אבל במיוחד בכל מה שנוגע לאביזרים ומברשות איפור אין סיבה לא להתנסות. ובאופן כללי ממליצה להמשיך ולהתנסות, אל תפחדו לקנות דרך האינטרנט! בהצלחה :) המחירים דרך האינטרנט טובים מאוד, ואם החברה ישראלית, גם זמן המשלוח קצר