בשנים האחרונות שוק הבשמים התפתח בצורה מטאורית, כל יום נולדים בעולם בשמים חדשים, חלקם מוכרים יותר וחלקם פחות.

עולם הבשמים רחב מאוד ומקוטלג על פי תווי הריח המרכיבים אותו, כמובן שכמו בכל מוצר, גם בושם נקבע איכותו על פי מרכיביו והתוצאה שהוא נותן.

למשל, בשמים רגילים ובדרך כלל הזולים מורכבים מתווים זולים ולא מידי מתוחכמים, בשמי נישה (בשמים ייחודיים יותר) מורכבים מתווים מתוחכמים והיוצר שלהם מתעקש על תוצאה מושלמת שתכבד את המותג.

בעשור האחרון נכנס לעולם הבשמים בסערה הבישום המולקולרי שבסיסו מורכב ממולקולת ריח שמתפתחת בהתאם לגוף האדם, המוכרים לנו הם הבשמים מבית "אסנטריק מולקיול" שכבשו את מדפי היופי שלנו ובצדק.

בשמי אסנטריק מולקיול נחשבים היום לטופ בבישום המולקולרי ונכון ל2020 -  קיימים 5 פורמולות כאשר לכל פורמולה קיימים 2 וריאציות ריח – 'מולקולה 01 02 03 04ו'אסנטריק 01 02 03 04

לכל הבשמים של אסנטריק מולקולה >>>

בכל הסדרות בשמי 'אסנטריק' מאופיינים בתווים נוספים בנוסף למולקולה המאפיינת את המספר ובשמי 'מולקולה' מאופיינים בתו אחד שהוא בעצם רק המולקולה שמאפיינת את המספר, להלן:

סדרת 01 של מולקולה מכילה Iso E Super זוהי מולקולה המרחפת קרוב לעור ויוצר הילה בלתי מוגדרת, המולקולה מאופיינת בתווי עץ ארז ויוצרת פיתוי בלתי מוסבר.

Iso E Super מאופיין במוערבות בולטת, אך נראה שהריח נעלם ואז מופיע מחדש בעוצמתו זה נובע מהאופו בו המולקולה מתקשר עם קולטנים במערכת הריח של האדם.

הבשמים:

Escentric 01 מכיל 65% מולקולת Iso E Super ותווי בסיס של יסמין ירוק, בלסמי, ומושק

Molecule 01 מכיל רק את המולקולה Iso E Super בעצם בושם על טהרת המולקולה.

סדרת 02 של מולקולה מכילה AMBROXAN בעלת ניחוח רענן זהה לטבע, מפזרת חושניות עדינה וניחוח רענן במיוחד.

הבשמים:

Escentric 02 מכיל 13.5% AMBROXAN בנוסחה שמגבירה את תווי הריח המוגדרים בה, יסמיק ירוק, ג'ין וטוניק הרמוניה שיוצרת ניחוח סופר רעננות.

Molecule 02 מכיל תו אחד טהור מולקולרי המיוצר מ AMBROXAN

סדרת 03 של מולקולה מאופיינת ב מולקולת Vetiveryl Acetate או כפי שבמותג מתארים אותה כמולקולה היברדית -  חצי סינטית חצי טבעית, עשוי ממיצוי שמן וטיבר המזוקק משורשי עשב הודי וכדי להסיר מרירות יתר התזקיק עובר תהליך סינטתי להפחתתו. התוצאה המתקבלת היא מולקולה אלגנטית ומועדנת בעלת אופי עצי ועשבי וסיומת של אשכולית

הבשמים:

Escentric 03: מורכבת מפורמולה המתמקדת בשלשת התווים הנפוצים בבשמים: וטיבר, ג'ינג'יר ואוריס התו הפותח מורגש הג'ינג'יר ירוק ומתובל עם קליפות ליים בתו הלב מורגש האוריס עשיר וקטיפתי עם יסמין מצרי ותווי תה ירוק, ארז בלסימים עדינים ומושק

Molecule 03 מכיל מולקולת Vetiveryl Acetate יחידה וטהורה

סדרת 04 מיוצר ממולקלות Javanol שנוצרה במעבדה ומדמה ניחוח של עץ אלמוג, רעננות משגעת של אשכולית קטיפתית, המולקולה Javanol פועלת כמו הבושם מולקולה 01 Iso E Super האדם הלובש אותו יריח אותו רק לאחר זמן קצר

הבשמים:

Escentric 04: פורמולה המבטאת את ניחוח האשכולית, תוצאה של ניחוח רענן וייחודי של עץ אלמוג, תווים עליונים מרים ופריכים כמו קליפת האשכולית מתובלים בפלפל ורוד לזריקה נוספת של רעננות.

תווי הלב מורכבים מורד טרי בשילוב מולקולת Javanol שנותנת את המתיקות של עץ הלמוג. האסנטריק מורכב בסך הכל ב15%מולקולה Javanol

Molecule 04 מורכב ממולקולה אחת Javanol טהורה

מולקולה 04

מולקולה 04

 

הבשמים המולקולרים תפסו מקום של כבוד בהיכל בשמי היוקרה ומובילים כבר במשך יותר מעשור את הבישום המולקולרי

Related products

Comments (1)

    • ללי
    • 2020-11-04 10:12:23
    מתעניינת על בשמים של המולקולה... שובו אליי. 0545376210 ללי