מדינת ישראל ידועה בקיץ הלוהט והלח שמבקר בה החל מחודשי מאי ויוני. עונת הקיץ מזמנת לנו קשת רחבה ומגוונת של אירועים ובילויים מסוגים שונים, החל מקפיצה לחוף הים כדי להשתזף וכלה בפסטיבלים באוויר הפתוח. בנוסף על כך, הקיץ גם מביא עמו אתגרים עבור כל חובבות הבשמים והניחוחות הנעימים. ואתן בוודאי יודעות שלכל אירוע יש את הניחוח הייחודי שמתאים לו על הצד הטוב ביותר.

מה שחשוב לדעת, כאשר קונים בשמים ומשתמשים בהם במהלך חודשי הקיץ, הוא כיצד לבחור אותם ולהתאים אותם לשגרת חיי היום יום שלכם או לסוג הפעילות שבה תעסקו. אז על מנת שתוכלו ליהנות מהילה נעימה וריחנית שתאפוף אתכם גם ברגעים החמימים והדביקים ביותר של עונת הקיץ במדינת ישראל, אנחנו מזמינים אתכן לקרוא את המאמר שלפניכם וללמוד מספר טיפים לרכישת בשמים לקיץ ולשימוש נכון בהם.

 

מספר טיפים לבחירת בשמים קיציים ונעימים

  • התאמת הניחוח לעונה – עם בואה של עונת הקיץ, הטעמים וההרגלים שלנו משתנים מן הקצה לקצה. בין אם מדובר בבגדים שאנו לובשים, ובין אם מדובר במאכלים שאנו מעדיפים לאכול, מובן מאליו שיש לנו נטייה טבעית והגיונית לשנות את עצמנו בהתאם לעונה. אז בדיוק כמו שלא הגיוני ללבוש סוודר לים, ישנם מספר ניחוחות שמתאימים יותר לעונת הקיץ. בטמפרטורות הגבוהות של הקיץ מומלץ להקפיד על ניחוחות טריים וטבעיים, לדוגמא: ניחוח הדרים, ניחוח פירות, ניחוח ימי וכמובן ניחוח פריחה. מומלץ להימנע מניחוחות מתקתקים או כבדים מדי, מפני שהם לא יעלו בקנה אחד עם מזג האוויר החמים והדביק.
  • התאימו את הניחוח לפעילות האהובה עליכם – מדי קיץ מושקים אינספור בשמים חדשים, כך שלפעמים מלאכת הבחירה של בושם חדש לקיץ עלולה להפוך למשימה בלתי אפשרית. דרך קלה ונעימה לפתור את הסוגיה הזאת, היא לחשוב מה אתן אוהבות לעשות בקיץ? האם אתן אוהבות לבלות בגינה? לשבת במרפסת וללגום קוקטיילים? ללכת לים? בהתאם לכך, אתן יכולות לבחור את הבושם עם הניחוח המתאים לכן ביותר. לדוגמא, אם אתן אוהבות ללכת לים, תבחרו בבושם עם ניחוחות ימיים ועם תכונות מלוחות. אם אתן אוהבות לבלות בגינה, מומלץ שתבחרו בבושם עם ניחוחות מתקתקים של פריחה. ואם לגימת קוקטיילים צוננים היא הפעילות המועדפת עליכם, תוכלו לבחור בושם עם גוונים של מרטיני וליצ'י.
  • קחו את הבושם לנסיעת מבחן – לבשמים איכותיים יש מספר שכבות של ריח, ומסיבה זו המבחן האמיתי שיאפשר לכן לדעת אם הבושם שאת שוקלת לקנות הוא המתאים עבורך, הוא לקחת את הבושם לנסיעת מבחן. בזמן שאת עורכת מסע קניות, גשי לחנות למוצרי קוסמטיקה והתיזי מעט בושם על פרק כף היד (אם את רוצה לבדוק שני בשמים, הקפידי להתיז אותם במקומות שונים), והמשיכי בשגרת היום שלך. לאחר כרבע שעה שכבת הריח הראשונה של הבושם תתחיל להתפוגג, ואז תישאר עם ליבת הניחוח של הבושם, שתלווה אותך לפרק זמן ממושך יותר. שימי לב כיצד הניחוח משתנה לאורך היום, וממה הוא מושפע. אם בסוף מסע הקניות שלך את עדיין מרוצה מהניחוחות שאת מדיפה, תחזרי לחנות ותקני את הבושם.

כיצד להשתמש בבשמים במהלך חודשי הקיץ הדביקים?

  • העדיפו בשמים על בסיס מים – אין ספק שהטמפרטורות הגבוהות של הקיץ מקשות עלינו להשתמש בבשמים ביעילות. כאשר הגוף מגיע לחום גבוה, האלכוהול שנמצא ברוב הבשמים מתאדה ביתר מהירות, וכתוצאה מכך הניחוח שהבושם אמור לפזר פשוט מתפוגג ונעלם תוך זמן קצר. לכן מומלץ שלקראת עונת הקיץ תחדשו את מלאי הבשמים שלכם בבשמים על בסיס מים, שהניחוח שלהם מחזיק מעמד יותר זמן גם בטמפרטורות גבוהות.
  • התיזו בחסכנות – מפני שבמהלך חודשי הקיץ החמים והלחים גם בשמים על בסיס מים לא פועלים בשיא היעילות שלהם, אנחנו ממליצים שבכל פעם שאתן רוצות להשתמש בבושם תתיזו אותו על עצמכן בכמויות קטנות. כך תוכלו גם לחסוך לעצמכן כסף, וגם לא להפריז בשכבות הריח שעוטפות אתכן, מפני שהן בדרך כלל לא משתלבות היטב עם האוויר החם והלח. שאו את הבושם עמכן בתיק, כך שכל כמה שעות תוכלו לחדש את הניחוח שלכן בצורה היעילה ביותר.
  • התיזו מעט על המטפחת – במשך הקיץ החמים מומלץ להסתובב עם מטפחת בתיק, כך שיהיה ניתן למחות את אגלי הזיעה ביתר יעילות. אז אם אתן כבר משתמשות בכלי החשוב הזה, אתן יכולות לנצל אותו כדי לחדש את הניחוח שאולי כבר הספיק להתפוגג. התיזו מעט על המטפחת, ובכל פעם שתתנגבו בה תדיפו ניחוח נעים ומרענן.

Comments (0)

No comments at this moment