ניחנו בחוש ריח מפותח, אשר מאפשר לנו לזהות להיזכר, להתרגש ולחוש תחושות של עונג וסקרנות. לניחוחות ולריחות עוצמה רבה בהשפעתם עלינו, בני האדם, ולכן בחירת הבושם המתאים בשבילכם היא בחירה חשובה בעלת משמעות עמוקה.

כל כך פשוט וכל כך עוצמתי!

לבשמים השפעה כה חזקה עלינו, על האווירה שאנו מייצרים סביבנו, על מצב הרוח שאנו חשים ועל תחושת האנרגטיות שבגוף. כן, אומנם מדובר בכמה התזות של בושם, אבל אלו יכולות לשנות את היום שלכם לחלוטין. שימוש בבושם יכול לגרום לתחושה של דומיננטיות, כוח ועוצמה, ולחלופין, בושם יכול לגרום לתחושה של רכות, עדינות ורומנטיקה. הכול תלוי בבחירה.

 

איך בוחרים את הבושם להיום?

ובכן, בשל השפעתם החזקה של הבשמים, בחירה נכונה בבושם היא מאוד חשובה. למעשה, לריחו של הבושם יכולת לייצר רושם ראשוני עוד לפני שבכלל הצגתם את עצמכם ואמרתם את שמכם. את הבושם תוכלו להתאים למצב רוח שלכם היום, לתחושה שתרצו לייצר ולסגנון הייחודי שלכם. כך למשל, נשים יכולות להשתמש בבושם סקסי וחושני כמו "קוקו מדמואזל שאנל" וגברים ב"טר דהרמס" לדייט זוגי. או לחלופין בושם קליל ועדין של "קלואה", המתאים לשגרה היום יומית.

 

הבשמים שתמיד באופנה

יש בשמים שתמיד נשארים באופנה, לא משנה מתי, הם יתאימו לכל תקופה ולכל אירוע. אלו הם הריחות והניחוחות שתמיד מייצרים תחושה נעימה של המותגים המובילים והאיכותיים לגבר ולאישה, כמו "קלואה", "שאנל", "לנקום", "טיירי מוגלר" ועוד. בין הבשמים שתמיד באופנה, תמצאו מבחר מנצח לנשים הכולל את ה"קוקו מדמואזל שאנל", "אליאן טיירי מוגלר", "לה ויה אסט בל לנקום", "נרסיסו רודריגז" ועוד בשמים רבים של המותג "קלואה". כמו כן, מבחר בשמים שתמיד באופנה לגברים, כמו "פירס אברקרומבי", "בלו שאנל", "טר דהרמס" ו"קריד אבנטוס".

 

הבשמים המובילים

"אליאן טיירי מוגלר" הבושם שהושק ב-2005 מבית "טיירי מוגלר", משאיר אותנו בהלם מוחלט, עם ניחוח מיוחד המקרין שלווה ונשיות דומיננטית בו זמנית. הבושם שכבר אריזתו מספרת לנו על יוקרה וקדושה מעוטר באבן מיוחדת. האריזה היפיפה ניתנת למחזור וניתן למלא את הבושם, שכן האריזה היא כתכשיט עבור האישה. המרכיבים המרכזים הם אבן האמבר והיסמין כאשר רוב המרכיבים האחרים נשארים סודיים. ללא ספק מדובר באחד הבשמים שמעצימים נוכחות נשית, מייצרים סקרנות ותמיד נשארים באופנה.

 

"לה ויה אסט בל לנקום" הבושם שמגיע אלינו מבית "לנקום", משמעותו בצרפתית הוא "החיים יפים", שם המתאר בדיוק את התחושה שהבושם מייצר. בין מרכיביו: אגס, איריס וענבי שועל, בשילוב עם יסמין, ארז, פריחת התפוז ועוד, על בסיס הריח האהוב והחושני פצ'ולי עם וניל ופרלן. הבושם מייצר תחושה של יצירתיות וחיות, משרה ניחוח מתקתק שתמיד נשאר באופנה.

 

בשמיו של "נרסיסו רודריגז", הפכו תוך זמן קצר לבשמים המסמלים נשיות והפכו למותג נחשק. הבושם הראשון שהושק מבית רודריגז, נקרא "for her"; הוא הושק ב-2004, כאשר תוך זמן קצר הפך לאחד המותגים האופנתיים המסמלים חושניות תשוקה ועוצמה.

 

הבשמים של "שאנל"

המותג "שאנל", הוקם בשנת 1909, על ידי גברת צרפתית שכונתה קוקו שאנל. המותג המפורסם והיוקרתי, הוא סמל לשחרור האישה, לנשיות ולעוצמה. הבשמים של "שאנל", אם כך, מייצרים בדיוק את התחושה הזו, כאשר בסדרה המגוונת תוכלו למצוא בשמים ארומטיים, עדינים סקסיים דומיננטיים, כמו ה"קוקו מדמואזל שאנל" לאישה וה"בלו שאנל" לגבר.

 

"קוקו מדמואזל" מבית "שאנל", הוא בושם שאי אפשר להתעלם ממנו. השילוב של פרחי היסמין והוורד הטורקי, יחד עם הילנג ילנג על בסיס וניל פטוצ'לי, ועוד כמה ריחות משובחים, מייצרים ניחוח מופלא ומרענן. לצד העדינות והקסם שבבושם, הוא מייצר תחושה של עוצמה ודומיננטיות, נשיות ואהבה.

 

ומה לגבי הגברים?

גברים מבושמים זה חלומה של כל אישה. גבר שיודע לבחור ולהתאים את הבושם שלו מפיץ ניחוח רענן, נקי ואלגנטי. בחירה בבושם אופנתי כמו "פירס אברקרומבי" משרה אווירה סקסית ומחזקת את הביטחון העצמי ואילו, "טר דהרמס", הבושם היוקרתי שריחו נשאר למשך זמן, מורכב מתערובת האשכולית והתפוז עם תמציות של עצים, אזוב אלון ובנזואיןיחזק את הנוכחות הגברית הדומיננטית, את הסקסיות ואת הנועם גם יחד. בהמשך, ה"בלו שאנל" בעל ארומה ייחודית, משדר חושניות ומתאים לכל מצב ושעה וה"קריד אבנטוס" בעל הניחוח פירותי, ללא ספק ימשוך ויגרה את כל הנשים שבסביבה.

Comments (0)

No comments at this moment