אין אחד שלא חש בהתרגשות הגדולה שמאפיינת את התקופה של ראש השנה. החגים שבפתח, ההבטחות לשנה מוצלחת יותר ושקטה יותר והקניות המתבקשות הם רק חלק מהסממנים של ראש השנה שכל כולו תפוח הטובל בדבש מתקתק. עם זאת, אין ספק שמדובר גם על תקופה שמתאפיינת בהוצאות כספיות לא מבוטלות שעלולות לגרום לכך שהשנה החדשה תיפתח עם חור רציני בכיס.

במידה ואתם לא מוכנים לוותר על הניחוח החדש שלכם, מעוניינים לפנק את מי שאתם אוהבים באמת עם בושם שילווה אותה או אותו לאורך כל השנה וכל זאת מבלי להיגרר להוצאות שייצרו גירעון בתקציב השנתי, זה הזמן לערוך היכרות עם חברת בושמטיק.

איך לא חשבו על זה קודם?

בעידן שבו אנחנו מזמינים את הקניות השבועיות שלנו דרך האינטרנט, מתקשרים זה עם זה באמצעות המייל, הסקייפ והאפליקציות הסלולריות ולמעשה מנהלים את רוב הרכישות שלנו דרך הרשת המקוונת, נראה שהיה זה רק עניין של זמן עד שיקום אתר כמו בושמטיק. באתר הידידותי למשתמש תוכלו להיחשף לכל מוצרי הבישום העדכניים ביותר לצד כל הבשמים הקלאסיים שלא נס ליחם (או ליתר דיוק, ריחם...).

המבחר של הבשמים באתר מתעדכן באופן תדיר כך שגם אם אתם מעוניינים לרכוש את הבושם החדיש ביותר שהושק זה עתה לחנויות, תוכלו למצוא אותו באתר בנקל כשרוב הפעמים הוא יופיע באתר עוד לפני שיגיע לרשתות הפארמה המובילות. לצד היתרונות המשמעותיים של רכישת בשמים דרך האתר של בושמטיק, חשוב לציין יתרון מרכזי אחד שבא לידי ביטוי בעלות הנמוכה של המוצרים הנמכרים באתר.

אתם מוזמנים לבצע סקירת שוק מקיפה אך כבר עכשיו אנחנו יכולים ליידע אתכם כי יחסית לרשתות המובילות שעליהן ניתן למנות את המשביר לצרכן, את הניו פארם ואת הסופר פארם, בושמטיק מצליחה לקצץ במחיר של כל אחד ואחד מהבשמים הנמכרים כיום בישראל, לעתים אף בעשרות אחוזים. בקצרה ניתן לכתוב כי מעולם לא היה זול יותר להתבשם כמו שצריך בארץ הקודש. 

איך זה עובד?

רבים תוהים לגבי האופן שבו מצליחה חברת בושמטיק לקצץ בעלויות כשלמען האמת, לא מדובר על סוד גדול במיוחד. שימו לב – כאשר אתם רוכשים בושם בסופר פארם לצורך העניין, במחיר של הבושם מגולמים אלמנטים רבים שלא קשורים בהכרח לבושם עצמו. כך למשל אתם משלמים עבור השכירות של החנות, עבור הוצאות החשמל, עבור המשכורות של העובדים, עבור שלטי החוצות, עבור הפרסומות בטלוויזיה ועוד.

חברת בושמטיק מייבאת ומשווקת מגוון רחב ביותר של מוצרי טיפוח ובשמים ומצליחה לספק מחירים נמוכים בצורה בלתי רגילה פשוט משום שהיא לא פועלת במתכונת הקלאסית. הוצאות הפרסום של החברה אפסיות כיוון שהיא מתבססת על השיטה הטובה מכולן – "פרסום מפה לאוזן", את דמי השכירות עבור החנות היא לא גובה מהלקוחות כיוון שהחנות פועלת באופן וירטואלי וכמובן שאין שום צורך לגלם במחיר הבושם את המשכורות של דיילי המכירות ואנשי השיווק.

היתרונות של רכישת בשמים מחברת בושמטיק

קצרה היריעה מלהכיל את כל היתרונות של רכישת בשמים ישירות מחברת בושמטיק ולכן נזכיר רק מספר יתרונות על קצה המזלג להלן:

  •          חיסכון משמעותי בזמן – בניגוד לרשתות הפארמה המסורתיות, על מנת לרכוש בשמים חדשים בבושמטיק, אין צורך לגשת לקניון הקרוב למקום המגורים שלכם ואין צורך להמתין בתור. את הבושם ניתן להזמין מכל מקום מבלי לעזוב את הבית או המשרד.
  •          מתי שנוח לכם – יתרון משמעותי נוסף שיש לחברת בושמטיק על פני המתחרות הוא שבאפשרותכם להזמין איזה בושם שרק תרצו, בכל שעה שרק תרצו. כך למשל אם הצלחתם להתפנות מטרדות היומיום רק בחצות, אין שום בעיה. בזמן שהרשתות המסורתיות סגורות, בושמטיק עדיין עובדת במלוא המרץ.
  •          שירות לקוחות אמין, מסור, סבלני ואחראי – מחלקת שירות הלקוחות של בושמטיק מהווה את חוד החנית של תחום הבישום והטיפוח. את קווי הטלפון מאיישים אנשי מקצוע מומחים שעוברים הדרכות מקצועיות לעתים תכופות הן בתחום הבישום והטיפוח והן בתחום שירות הלקוחות לשביעות רצונכם המלאה.

בקצרה ניתן לכתוב כי כיום אין שום סיבה לשלם סכומים מופרזים של כסף כאשר אפשר לרכוש את אותו המוצר בדיוק בחסות הבית או המשרד, בכל שעה שהיא ובמחיר שלעתים מעורר חיוך שלא לומר צחוק בריא. רק כך ניתן לפתוח שנה ריחנית ומבושמת מבלי להיגרר להוצאות מיותרות.

Comments (0)

No comments at this moment