רוב הנשים שמגיעות לניו יורק מסמנות להן עצירת חובה בחנות הדגל שלה. כל אשה נהנית גם לספר שיש לה לפחות מוצר אחד שלה. האמת, כדי לגלות את סודותיה וליהנות מהם כבר לא צריך לחצות יבשות. אפשר לעשות זאת גם דרך הרשת, באמצעות הקטלוגים שלה. מוצריה שכבשו את העולם בסערה, העניקו רגעי פינוק למכביר בקרב קונים רבים. מה הסוד שלך ויקטוריה?

פינוק חושני

ויקטוריה סיקרט הוא מותג שמציע מגוון ואיכות ולא רק יחסי ציבור טובים. חנות הדגל, הנמצאת בניו יורק, מציעה למבקרים פריטים רבים של הלבשה תחתונה, החל מתחתונים וחזיות רכים ונשיים וכלה בפריטים חושניים ומפתים. האיכות מעולה, ההתאמה מצוינת ונשים רבות מפנטזות להגיע ולרכוש מוצרים שלה. איך הכל התחיל ומי עומד מאחורי השם המסקרן?

בשנות השבעים נכנס אדם בשם ריי ריימונד לחנות הלבשה תחתונה במטרה לרכוש לאשתו זוג תחתונים חושניים. המעמד כל כך הביך אותו עד כי בו ברגע גמלה בו ההחלטה להקים חנות הלבשה תחתונה שתהיה אינטימית ונוחה ותשמש גם נשים וגם גברים המעוניינים להפתיע את נשותיהם. את החנות הראשונה עיצב באופן בו יהיה לגברים נוח להבין מה הם רואים ולנשים להתרשם מהמבחר הרב וההצעות לסטים שלמים. במקום לתלות את כל המלאי על גבי קולבים, מוצג פריט אחד בלבד מכל סוג. לבקשת הקונה, מביא המוכר את הפריטים המבוקשים מהמחסן. כל המוצרים נארזו באופן מקורי ומושך את העין. החנות כבשה בסערה את ליבם של נשים וגברים כאחד, עד מהרה חנות אחת הפכה לשלוש ובהמשך חנות נוספת להזמנות און ליין. השאר כבר שייך להיסטוריה.

כיום משמחים מוצריה של ויקטוריה סיקרט נשים מרחבי העולם כולו, כאשר איכות המוצרים נותרת כפי שהיתה בתחילת דרכה- גבוהה ובלתי מתפשרת. בנוסף להלבשה התחתונה, התרחב המותג ויקטוריה סיקרט וכיום נמכרים ברשת מוצרים נוספים, ביניהם נעליים, מוצרי איפור, שמלות בשמים ואף קרמים ומוצרי טיפוח. את הקטלוג של הרשת דואגים לעדכן כשמונה פעמים בשנה. הרשת מונה כיום מעל 2,600 חנויות הפזורות ברחבי ארצות הברית.  

חושניות עם ריח טוב

קולקציית הקרמים ומוצרי הטיפוח של ויקטוריה סיקרט היא מושא תאווה של נשים רבות, כמו לדוגמא קרם גוף ויקטוריה סיקרט, שהוא בעל ניחוח מפתיע, מרקם מלטף ואריזה יפה. קשה לעמוד בפני המבחר הזה. בכלל, התדמית של מוצרי ויקטוריה סיקרט היא אקזוטית וייחודית. גם הנשים המייצגות את הקטלוגים שלה הן תמיד דמויות מפתח בעולם הזוהר, דוגמניות עולמיות מהשורה הראשונה. קרם גוף של ויקטוריה סיקרט מבטיח את השילוב המנצח בין ריח מופלא ורענן, לבין מרקם נעים ומלטף ועם יכולות הזנה גבוהות של העור. הריחות הם כה טובים עד שנשים רבות שהתנסו בקרמים של ויקטוריה סיקרט מסתפקות בו גם כתחליף לבושם. הריחות המזוהים ביותר עם קרם הגוף של בית האופנה ויקטוריה סיקרט, הם וניל, צמחי השושן הצחור ופרחי הסיגלית.

גאוות יחידה

מזה שנים רבות פונים יבואנים רבים אל הרשת בבקשה לשווק את מוצריה הנפלאים של ויקטוריה סיקרט בארצם. המותג, השומר על זהות אמריקנית לכל דבר לא מאפשר זאת, אלא רק במספר חנויות הנמצאות בשדות תעופה בעולם. כמו כן, ניתן לרכוש את המוצרים בהזמנה אישית ברשת, בבחירה מתוך הקטלוג עוצר הנשימה של החברה. את הקטלוג ניתן להזמין בדואר ואת ההזמנה ניתן לבצע היישר באתר וליהנות ממוצרים איכותיים של בית אופנה יוקרתי, מפתיע ו.. מלא בסודות.

Comments (0)

No comments at this moment