האביב בפתח ואפשר כבר להתחיל להבחין בריחות הפרחים הרעננים. זהו בדיוק הזמן להתחדש ולהתרענן עם בושם איכותי וריח שישגע את כל מי שבסביבה. בשמי "טיירי מוגלר", ניחנים בריחות מיוחדים ומשרים אווירה קסומה ורעננה.

 

קסמם של ניחוחות:

לניחוחות וריחות קסם וכוח רב בהשפעתם על התחושה שאנו חשים ומשרים על הסובבים. ריח מחזיר אותנו לזיכרונות ישנים, משפיע על תחושת המצב הרוח, ובכוחו לייצר ולשנות אווירה לחלוטין. לכן, בחירת הבושם, הופכת לחשובה ומשמעותית, כאשר כל אחד יכול לבחור ולהתאים את הבושם האהוב והמתאים עבורו.

 

בשמי "טיירי מוגלר"

בשמי "טיירי מוגלר", ניחנים בריחות וקסם ייחודי. יצרנם הצרפתי, בעל טעם מסוגנן שאי אפשר להתבלבל ולא להתאהב. את הבשמים מבית "טיירי מוגלר", ניתן לזהות בריחם המשובח והמיוחד, כאשר כל בושם בעל סיפור אהבה משלו, ומבלי להתפשר לעולם על איכות.

 

איך בוחרים את הבושם שמתאים בשבילך?

מתוך המגוון הרחב של בשמי "טיירי מוגלר", כל אחד יכול למצוא את הבושם שמתאים במיוחד עבורו וכמובן, את הבושם שמתאים ליציאה והבילוי המיועד. כי אל תשכחו, כל בושם מפיץ ריח וניחוח אחר ולכן, בחירה מתאימה לאירוע תעשה את העבודה. למעשה, ניתן להתאים בושם המפיץ ריח חושני ודומיננטי כמו גם ריח עדין וקלאסי. כמה דוגמאות לבשמים המובלים שלא כדי לפספס, מבית "טיירי מוגלר":

 

"אנג'ל" - המגיע בבקבוק יפיפה להפליא, בעל ריח חושני ודומיננטי. ריחו המיוחד של הבושם משדרג כל יצאה ואירוע ומשרה אווירה סקסית ונעימה וכמובן, תוכלו לבחור באנג'ל טיירי מוגלר בוריאציות השונות 

×××©× ××××©× - Angel Refill 100 ml edp by Thierry Mugler

"אליאן" - המעוצב בבקבוק יפיפה ורומנטי, מתאים לכל אירוע. אליאן של טיירי מוגלר, בעל ניחוח קסום המייצר שלווה ורוגע יחד עם תחושת דומיננטיות וסקסיות, יסייע לכם להישאר חושניים וריחניים למשך זמן רב. הבושם שריחו נשאר על הגוף משרה אווירה מסתורית וסודית, מרכיביו הם האמבר והיסמין, והשאר, נשארים סודיים.

 Alien 90 ml edp by Thierry Mugler- ×××©× ××ש×

A MAN"  " -  בושם איכותי לגברים, מתאים לשימוש יום יומי ובעל ניחוח מיוחד, המשלב את הפטצ'ולי האהוב, לבנדר, וניל, פולי קפהוכל זה על בסיס מושק, קרמל ושוקולד. ללא ספק אחד הבשמים העכשוויים והאופנתיים ביותר לגבר שימשכו את תשומת לליבם של הסובבים.

A Men Rubber 100 ml edt by Thierry Mugler - ×××©× ×××ר

Comments (1)

    • רונית
    • 2020-08-06 23:59:00
    למה אין את בושם אליאן הזהב??