ישנם לא מעט מותגי טיפוח, המציעים לנו, הן לנשים והן לגברים, מגוון של מוצרים העוזרים להתמודד עם בעיות עור שונות. ניוטרוג'ינה נחשבת לאחד המותגים המובילים כיום, ולא בכדי. המותג, שמציג את מוצריו בשוק כבר למעלה מארבעים שנה, משלב בין טכנולוגיות ברמה גבוהה למענה נקודתי לצרכים שונים. ניוטריג'ינה איננו עוד מותג על המדף. ניוטרוג'ינה הוא הזדמנות להשיב לעור את המראה הזוהר, את המראה הצעיר, ובעיקר הזדמנות ליהנות מטיפוח וממוצר איכותי במיוחד.

הכל התחיל בשנת 1967. באותן שנים מספר מותגי הטיפוח היה מועט מאד, ובמיוחד מספרם של המותגים האיכותיים. עם הופעתם של מוצרי ניוטרוג'ינה בשוק, ניכר היה שהתחילה התחרות האמיתית! מוצרים אלה שהוצעו למכירה ברשתות הפארם השונות, ובכל העולם כולו, אפשרו לגברים ולנשים בטווח גילאים רחב, לקבל מענה נקודתי לבעיות העור. המוצרים, שפותחו במעבדות מובילות ומתקדמות מאד, סיפקו את הפתרון לכל אלה שהטיפוח הינו חלק בלתי נפרד מחייהם. וכיום, עשרות שנים לאחר מכן, המותג ממשיך ותופס תאוצה ונחשב למותג מוביל, וכן גם לפופולארי מאד.

מוצרי ניוטרוג'ינה

 

על מגוון המוצרים של ניוטרוג'ינה

 

 מתוך מבחר המוצרים של ניוטרוג'ינה, ניתן למצוא את המוצרים הבאים:

  • סבון פנים – מדובר בסבון מיוחד, הכולל חומרים המותאמים לעור הפנים, וכן כאלה העוזרים להתמודד עם נזקי היום יום, ובעיקר כאלה הנובעים בשל הצטברות של לכלוך על העור. סבון הפנים של ניוטרוג'ינה, המוצע למכירה ברשתות השונות, מתאים לבעלי עור מסוגים שונים (עור שמנוני, עור רגיל וגם עור בעייתי) ומשלב חומרים עדינים היוצרים, ובאופן מיידי כמעט, תחושה של רעננות.
  • פילינג גרגירים – הוא נחשב לאחד המוצרים המובילים של ניוטרוג'ינה בזכות היותו פתרון טיפולי נעים אך גם יעיל מאד. הפילינג מנקה באופן יסודי את נקבוביות עור הפנים ומחזיר את חיוניותו. השימוש בפילינג פשוט וקל והוא משיג תוצאות נהדרות. פילינג גרגירים זה, ושלא מוצרי פילינג אחרים, עוזר גם הוא להתמודד עם נזקי העור, אך בו זמנית בעזרתם של מרכיבים עדינים, שאינם גורמים לפגיעה לא רצויה בעור, כזו העשויה להיגרם בשל שימוש בפילינג שאיננו מתאים.
  • תרחיץ ג'ל – מוצר מיוחד זה נועד לניקוי עמוק של עור הפנים, ובעיקר להסרת הלכלוך שהצטבר על העור במהלך היום וכן להסרת האיפור. התרחיץ מחזיר לעור את המראה הזוהר שלו וכן את תחושת הרעננות ועוזר גם להתמודד עם מצבים של עור יבש וסדוק. תרחיץ הג'ל של ניוטרוג'ינה מתאים לכל סוגי העור, ולכן נחשב למוצר מבוקש מאד ויעיל במיוחד.
  • קרם ידיים - על קרם ידיים של ניוטרוג'ינה אין מי שלא שמע. הקרם ידיים בעל ידוע כיעיל במיוחד נגד יובש וסדקים וכל נזקי חורף, הקרם נספג במהירות ובעל מרקם קטיפתי קליל מאוד
 

כי על איכות לא מתפשרים

מוצרי הטיפוח של ניוטרוג'ינה נחשבים, כאמור, בין המוצרים המובילים והמבוקשים כיום. בהיותה חברת מוצרי קוסמטיקה מסוגים שונים, מציעה החברה מוצרים המיועדים לבעלי סוגי עור שונים ולגילאים שונים. המוצרים של ניוטרוג'ינה מומלצים על ידי קוסמטיקאיות בכירות וכן גם על ידי רופאי עור. המוצרים עוזרים להתמודד עם נזקי העור השונים ומאפשרים לקבל תוצאות באופן מהיר במיוחד. ובל נשכח גם את המחיר. מוצרי החברה מוצעים במחירים ללא תחרות. כדי לאפשר לכל אחד ואחת להשתמש בהם ולנצל את יתרונותיהם, ניתן ליהנות ממחירים אטרקטיביים במיוחד, המוצעים כיום ברשתות הפארם וכן באתרי האינטרנט, המתמחים במכירת מוצרי קוסמטיקה מסוגים שונים.

 

 

שילוב בין חדשנות לפתרון המותאם באופן אישי

המותג ניוטרוג'ינה אמנם פועל משנות השישים, אך איננו עוצר לרגע ודואג לשלב בכל אחד ממוצריו טכנולוגיות חדשניות ופתרונות בהתאמה אישית. מוצרי ניוטרוג'ינה, המיוצרים במעבדותיה המשוכללות של החברה, כוללים חומרים איכותיים ורכיבים המיועדים לסוגי העור השונים. כל מוצרי הטיפוח של ניוטרוג'ינה מבוססים על תערובות ורכיבים שנבדקו במעבדות אלו ונחקרו לאורך זמן, על מנת להעניק את המענה הטוב ביותר ללקוחות החברה ולאפשר להם ליהנות ממראה רענן, זוהר וכמובן גם – מטופח יותר.  מוצרי ניוטרוג'ינה צפויים ללוות אותנו עוד שנים ארוכות, ובכל מספר חודשים כמעט ניתן למצוא על מדפי רשתות הפארם מבחר של מוצרים חדשים ומפתיעים.

 

הצורך לספק לנו, הלקוחות, את מוצרי הטיפוח המתאימים, העוזרים להתמודד עם נזקי העור, והצורך להמשיך ולהוביל ברשימת מותגי הקוסמטיקה, הובילה את המותג לייצר מוצרים איכותיים, מוצרים שקשה להתחרות בהם, ובעיקר גם מוצרים בעלי ייחודיות. מותג הטיפוח ניוטרוג'ינה מציע לנו כיום סדרות של מוצרים, עיצוב מוצר ברמה גבוהה והזדמנות ליהנות ממוצר, ש איננו מאבד מזוהרו, ועוזר לנו לשמור על עורנו! במציאות שבה אנו עסוקים במטלות ומשימות רבות במהלך היום יום, במציאות שבה תנאי מזג האוויר משתנים ומשפיעים באופן ישיר עלינו ועל עורנו, ובמציאות שבה הטיפוח הוא חלק בלתי נפרד מהתנהלותנו היומיומית, אנו יכולים למצוא את התשובה על המדפים השונים ולקבל פתרון מיידי, המותאם בהתאמה אישית. כי בניוטרוג'ינה מאמינים באיכות ללא פשרות ובמוצרים המספקים את הפתרון הנכון לעור שלנו. 

Comments (0)

No comments at this moment