בושם שיצור לך חתימה אישית וריחנית

קראו לזה איך שאתם רוצים: או - דה-טואלט, בושם, פרפיום, ריח או ניחוח. יש מעל 20,000 בשמים לאישה לבחירתך, זה יפה אך קצת בצורה מפחידה!


במובן כללי מאוד, ניתן לסווג ניחוחות לשלוש קבוצות שונות: קלאסי, עדין וחושני. בהמשך המאמר אנו נשתדל להסביר בבירור על כל קבוצה.

איך את יודעת איך לבחור בושם? איך תדעי שזהו ניחוח החתימה שלך? ובכן, הצעד הראשון שלך הוא להחליט איזה סוג של מצב רוח את מחפשת ליצור. זכרי, ריחות קשורים לרגשות באופן בלתי מוסבר, זהו צעד חשוב מאוד.

אם את מבולבלת מהמבחר העצום ולא בטוחה איזה סוג של ניחוח את מחפשת, אנו ממליצים ללכת על ניחוח קלאסי. אלה בשמים שתמיד יהיו בחירה נכונה, הם כבר עמדו במבחן הזמן והם הדבר האמיתי והאותנטי.

אין לטעות ולחשוב שבשמים אלה משעממים או בנאלים, בגלל שהם היו קיימים מהימים של אמא שלך. הם קלאסים! קצת כמו שמלה שחורה קצרה שכבר עשרות שנים באופנה, היא לעולם לא תצא מהאופנה! למעשה, היא צריכה להיות בארונה של כל אשה.

אותו הדבר ניתן לומר על בושם בניחוח קלאסי. הוא בושם שילך תמיד ובכל מצב. לשופינג את הולכת עם ג'ינס וחולצת טריקו, קצת יותר תתלבשי לארוחת ערב עם הבנות, לפגישת עסקים, או ראיון עבודה, או! כן, את גם תמשכי את כל העיניים עם השמלה השחורה הקטנה; בושם קלאסי יעשה את העבודה בכל אחד מהמקרים הללו.

אחד הבשמים הקלאסים האופנתיים בכל הזמנים הוא שאנל קוקו מדמואזל. זהו בושם נצחי. תערובת של  תפוז, פצ'ולי, ורד, ברגמוט ויסמין עושים אותו נוצץ, מתוחכם ואלגנטי, והוא מועדף על נשים רבות ברחבי העולם.

הקבוצה השנייה של בשמים לאישה היא הניחוח העדין. ניחוחות אלה רכים ונשיים, כפי שהשם מרמז.

קיימים שני בשמים מקבוצת הריחות העדינים הפופולרים מאד בשוק כיום. הראשון הוא "פרמייר זור" (Premier Jour) מבית נינה ריצ'י שנועד לאישה בטוחה בעצמה אך מעודנת. זהו בושם זוהר ומרענן המורכב מתוים של מנדרין עם נגיעה של שקדים מסוכרים...

הבושם השני -גם פופולרי מאד- הוא "דה וואן" (the one) מבית דולצ'ה גאבנה בושם חם פרחוני מודרני וחושני בעל נוכחות חזקה ומורכב מתוים של מנדרין, אפרסק, ליצ'י, ושזיף מצד אחד, ופרגמוט, חבצלת, יסמין, וניל, ענבר ומוסק מהצד האחר.

הקבוצה השלישית של בשמים לאישה היא הריח החושני. המודגש. מלא ביטחון עצמי, תשוקתי.

הבושם החושני הבולט ביותר שהיכה את השוק היה האופיום (opium) מבית איב סאן לורן, שהושק בשנת 1977, ונשאר פופולרי מאז. הוא משדר ניחוח מעיק אבל קסום, ניחוחו הוא תערובת של ציפורן, יסמין, שושן העמק, מנדרין, ענבר ווניל.

צ'אנס שאנל (chance) מבית שאנל שהושק בשנת 2002, היא עוד בחירה חושנית ראויה. הוא תואר כנמרץ ונועז, והוא מורכב מתמצית הדרים, יסמין, ורדים, פלפל לבן ומושק.

יש הרבה מה לחשוב בעת בחירתך את הבושם שלך. זכרי, הבחירה שלך בבושם צריכה להשלים את כל המראה שלך, את האישיות שלך ואת אורח החיים שלך. בדרך כלל זה רעיון טוב לבחון את הניחוח על העור בהתחלה, אך זה לא תמיד אפשרי.

צריך רק לזכור כי הבשמים תלויים בערבוב עם הכימיה של גופך, מה שאומר שלמעשה אותו ריח יהיה 
שונה על כל אישה. ברגע שהבושם נוגע בעור שלך, הוא הופך להיות משהו אישי לחלוטין.

ניתן ליצור בושם בניחוח החתימה שלך, במלוא מובן המילה.

 

Comments (0)

No comments at this moment