חובבי בשמים שיקחו דף ועט ויתחילו לרשום את שמות בשמים המוכרים להם מהר מאוד יגלו שמדובר בפרויקט שמצריך אלפי דפים ועדיין לא יגיעו לכל המגוון שקיים בכדור הארץ.

אגם שמרכיב הבושם מקוטלג על פי קבוצת ריח עדיין כל בושם מורכב מתווי ריח שונים ונדיר מאוד שריח בושם ידמה לריח בושם אחר.

בשנים האחרונות האזרח הישראלי צורך יותר בשמים והריח הנעים נהפך לחלק מהלבוש שלנו, וכמו באופנה יש את הבייסיק ויש את הטופ – גם בבושם קיים בשמי בייסיק ובשמי נישה. בשמי הבייסיק הם בדרך כלל ריחות קלאסיים ובשמי הנישה מורכבים מתווים מתוחכמים יותר, כמו הבושם creed aventus שנחשב ללהיט היסטרי לחובבי בשמים.

בשמי נישה בדרך כלל נמכרים בחנויות יוקרה והם מאופיינים בריחות ייחודיים ויוקרתיים, רוב הבשמים הם מבתי בוטיק אופנתיים שיצרו את הבושם בהשראת המותג אבל אפשר גם למצוא בהחלט מותגי בישום מובילים כמו שאנל, כריסטיאן דיור, שופארד ועוד שהצטרפו לטרנד של בישום נישתי.

בארץ, ההתעניינות במותגי בוטיק קפצה דרמטית משנת 2019 והחל ביקוש מטורף לריחות הזהב הנישתיים. כיום (2021) מדפי הבישום ואתרי האינטרנט מציעים מגוון רחב מאוד של מותגי בישום יוקרתיים והביקוש הולך וגובר.

בין מותגי הבוטיק המובילים תמצאו את BYREDO, XERJOFF, KILIAN, CREED  ועוד מגוון עצום שכאמור רק הולך וגדל.

ההבדל בין בשמים שהם נישה לבשמים קלאסיים מורגשים כבר מהרגעים הראשונים של הריח על הגוף, הקלאסיים הם מאוד צפויים בריח לעומת הבשמי נישה שהריח שלהם מפתיע ולעיתים מתפתח עם הזמן על הגוף  לריח משובח יותר.

לרוב, בשמי נישה מוגדרים יוניסקס, מתאים גם לגבר וגם לאשה, ריח הבושם הוא כה ייחודי שהוא לא תלוי מגדר, יתרה מזו במקרה זה האדם יגדיר את הריח כשהבושם עליו.

איך אדע מה הריח שלי?

השאלה הנכונה יותר היא "איך לא אטבע בים הניחוחות הבלתי נגמר הזה?"

גם בבשמי יוקרה יש את הבשמים הנחשבים למתוקים, חריפים, פרחוניים, ורעננים. תבדקו קודם לאיזו קבוצה אתם מתחברים ולאחר מכן בדקו את הבשמים מקבוצת הריח שאתם אוהבים,

כיון שהייחודיות של בשמי נישה הם ריחות לא שגרתיים, לפני הכל חייב להתחבר לריח ומומלץ מאוד לרסס על הגוף ולא לקנות ישר. להמתין לפחות חצי שעה / שעה לתוצאות של הריח, אתם כבר תתמכרו לבד לריח אם תתאהבו בו.

בשמי הבוטיק לא מעלימים את הבשמים הקלאסיים מהמדף, גם מי שמכור לבשמי יוקרה, בדרך כלל ימשיך לשמור אמונים לריחות הקלאסיים והקלילים יותר שישמשו לשגרת היום.

כמו כל מוצר שיש לו ביקוש ותחרות, גם בבשמי היוקרה תוכלו למצוא את הבושם האהוב שלכם במחירים שווים ולהנות מריחות ייחודיים ומשובחים

Comments (0)

No comments at this moment