הבשמים המובילים לשנת 2012 – רשימת הנבחרים

כבכל שנה, גם בשנת 2012, שאמנם עדיין לא הסתיימה ונמצאת בשיאה, אפשר כבר לקבוע מהי רשימת הבשמים המובילים לשנה זו. שנת 2012 מביאה איתה מבחר של בשמים שונים לאישה ולגבר, בשמים מתקתקים, בשמים בעלי ניחוחות חמוציים, בשמים קיציים רעננים מאד וגם בשמים אוריינטליים חושניים. ישנם לא מעט בשמים, הנחשבים למובילים בשנה זו, שאינם בהכרח חדשים בעוד שאחרים נחשבים לבין החדשים ביותר, המוצעים כיום בשוק. הנה רשימה חלקית של כמה מהמובילים ומאפייניו של כל אחד מהם.

בשמים לאישה

שוק הבשמים מציע השנה מבחר נהדר של בשמים לאישה. כל אחת יכולה למצוא את הבושם המתאים לה, בהתאם לעונת השנה, אופייה, טעמה ואפילו האירוע המיוחד שלשמו היא מעוניינת לרכוש את הבושם. בשמים לאישה מאופיינים כבשמים קלילים יותר, בהשוואה לבשמים לגבר, אחוז האלכוהול שבהם גבוה יחסית על מנת ליהנות מבושם עמיד, המלווה את האישה לאורך כל שעות היום או האירוע והם גם מאופיינים כבשמים בעלי ניחוחות מתקתקים יותר. ברשימת הבשמים המובילים לשנת 2012, המיועדים לנשים, אפשר למצוא את: אליאן, ארמני קוד והיפנוטיק פיוזון מבית כריסטיאן דיור.

נשים אוהבות, שלא כמו הגברים, להיצמד לבושם אחד, בדרך כלל, ולמשך תקופה ארוכה. ישנן לא מעט נשים הבוחרות לחזור אל אותו הבושם, שמלווה אותן שנים רבות, שוב ושוב מבלי להתנסות בבושם חדש. הבשמים המובילים לשנה זו הם הזדמנות להתחדש וליהנות מבושם יוקרתי, בעל ניחוחות נשיים מיוחדים ומפנק מאד.

בשמים לגבר

בעוד שבעבר מעט מאד גברים רכשו לעצמם בשמים, הרי שכיום, ובמיוחד במאה ה – 21, אפשר למצוא גברים רבים הנהנים מניחוחות מבושמים במיוחד ורוכשים לעצמם בכל שנה בושם חדש. גם השנה, בשנת 2012, אפשר למצוא מבחר של בשמים חדשים לגבר, המאופיינים, בדומה לבשמים גבריים אחרים, ברמת עמידות גבוהה ואחוז אלכוהול גבוה. הם נחשבים בשמים מרוכזים מאד ודומיננטיים מאד. אולם, גם בקבוצת המובילים ישנם לא מעט בשמים רעננים וקלילים יותר, המתאימים בעיקר לתקופת הקיץ או לשעות היום. ברשימת הבשמים לגבר, הנחשבים לבשמים המובילים לשנת 2012, אפשר למצוא את: סילבר סנט, פירס מבית אברקרומבי, , דה וואן מבית דולצ'ה וגבאנה ואת בלו שאנל. בשמים אלה הם בעלי נוכחות חזקה, ריחות קלאסיים בעיקר וכן כאלה המושכים לא מעט תשומת לב בניחוחותיהם.

בשמים מובילים אלה מתאימים לגברים, המעוניינים ליהנות מיוקרה, איכות וטרנדיות. הגברים של היום אוהבים לרכוש לעצמם כמה בשמים שונים ופחות נאמנים לסוג אחד של בושם. את זאת ניתן לראות ברשימת הבשמים המובילים, המציעה מגוון של בשמים שונים. 

Comments (0)

No comments at this moment