הבשמים מהווים חלק חשוב מחייהם של רוב האנשים ורובם מחזיקים יותר מסוג אחד של בושם בארון. בהתאם, יש חנויות רבות המציעות מבחר גדול של בשמים ומבצעים שונים לצרכנים. מאמר זה יסביר מהו אתר בשמים, מה ההבדל בינו לבין חנויות בשמים והאם הדיוטי פרי עדיין מהווה את המקום האטרקטיבי ביותר לקנייה של בשמים.

 

כולם מציעים- אז היכן קונים?

 

מדי שנה כחודש חודשיים טרם החגים רשתות וחנויות הבשמים מתחילות לפרסם מבצעים אטרקטיביים לבשמים יוקרתיים, בשמים קלאסיים ובשמים חדשים. כיוון שמדובר על שוק תחרותי במיוחד, ניתן לראות מלחמה עזה על כיסוי של הצרכן, דבר אשר מביא את הצרכן עצמו לבלבול ופעמים רבות אף לקנייה של בשמים אליהם הוא אינו מתחבר הן מבחינת טעם והן מבחינה כלכלית. כדי להימנע ממצבים של קנייה לא חכמה, חשוב לבצע סקר שוק באשר למקום בו ניתן לקנות סוגים שונים של בשמים במחירים משתלמים. בשנים האחרונות ציבור הצרכנים החל לגלות את אתרי הבשמים. אתר בשמים הוא המקום האידיאלי ללמוד מהם הבשמים החדשים לאותה שנה, האם יצרן הבשמים האהוב על המתעניין יצא עם בושם חדש, האם הוא עדיין משווק את אותו בושם קלאסי שהקונה הפוטנציאלי כה אוהב ומהם המחירים של אותם בשמים. אין זה מפליא כי בשנים האחרונות צרכנים רבים בוחרים לקנות את הבשמים שלהם באתרי בשמים באינטרנט. אתרים אלו מאגדים כמות גדולה של יתרונות אשר הופכים את הקנייה למשתלמת ביותר.

 

אתר בשמים- כל היתרונות באחד

 

הדיוטי פרי כמו תמיד מבטיח פטור ממיסים, אך רבים טוענים כי רכישת בשמים באתר בשמים באינטרנט משתלמת יותר מאשר בדיוטי פרי. הסיבה לטענה זו נובעת מהעובדה כי רוב הסחורה מגיעה מהיצרן עצמו ולכן המחירים באתרים פעמים רבות נמוכים יותר. בשורה התחתונה ניתן לומר כי אתר בשמים מציע לאורך כל השנה מחירי בשמים אטרקטיביים ביותר. בנוסף, פעמים רבות אתר בשמים מציע דוגמיות ומיני בשמים במתנה עם קנייה של כמות מסוימת של בשמים ולכן תהליך הקנייה משתלם ביותר. יתרונות נוספים הם:

  • ממשק ידידותי- חשוב לקחת בחשבון כי אם אתם נכנסים אל חנות בדיוטי פרי או כל חנות פארם אחרת, קרוב לוודאי שתסתובבו זמן רב בטרם תצליחו למצוא את אותו בושם בו אתם מעוניינים. אתר בשמים מאפשר לכם לאתר את הבושם בו אתם מעוניינים במהירות על ידי מנוע חיפוש ידידותי למשתמש. בנוסף, האתר מסודר על פי קטגוריות ברורות, כמו למשל 'בשמים לגבר', 'מבצעים' וכל אחד יכול למצוא את מבוקשו בקלות.
  • זמינות- חשוב לקחת בחשבון כי אתר בשמים אינו מוגבל בימי פעילות ואינו מוגבל לשעות. ניתן להיכנס אליו בכל יום ובכל שעה שנוחה לצרכן.
  • יוקרתיים- יש לקחת בחשבון כי חנויות בשמים רבות מחזיקות בהיצע דל מאוד וחלקן לא מחזיקות כלל בבשמים הנחשבים כיוקרתיים ביותר. אתר בשמים תמיד מחזיק מותגי בשמים הנחשבים כיוקרתיים ובדרך כלל המחירים המוצעים זולים יותר מהמחירים המוצעים בחנויות.
  • מידע- אתר בשמים מעניק לגולשים גם ערך מוסף בדמות מאמרים, מגזין אונליין, כתבות וביקורות על בשמים שונים.
  • מיניאטורות- אתר בשמים מציע לגולשים לא רק בשמים בזול, אלא גם אפשרויות אשר אינן קיימות בחנויות הבשמים. דבר זה יכול לבוא לידי ביטוי על ידי מיניאטורות. כאן ניתן לקנות סוגים שונים של בשמים יוקרתיים יותר ופחות בכמות קטנה וזאת על מנת לנסות את הניחוח של הבושם על גופכם לאורך זמן ולהחליט האם אכן מדובר בריח המתאים לכם וזאת טרם אתם משקיעים בהוצאה גדולה של כסף על בושם. בנוסף, יש אפשרות לקנות טסטרים במחירים מוזלים. כלומר, בושם בו מעוניינים באריזה שונה או בשקית ניילון. 

Comments (1)

    • נעמי
    • 2018-06-24 08:07:48
    שלום, האם יש ברשותכם דאודורנט בשם גוארגיה ארמני? אם כן מה המחיר ואם יש שירות משלוחים? nomikxx@gmail.com