בשמים הם אחד מכלי העזר החשובים ביותר בערכת הטיפוח של כל אישה. אך הבה נודה באמת, כדי לרכוש בושם איכותי באמת בימינו, לפעמים צריך לשבור תכנית חסכון. אחת מן הדרכים לשמור על השימושיות של הבושם שרכשתן, ועל הדרך לחסוך קצת כסף, היא ללמוד כיצד לאחסן בושם כך שישרת אתכן לאורך תקופה ארוכה יותר.

הצל הוא חברו הטוב ביותר של הבושם

חשיפה לאור ולשמש היא אחד מן האיסורים הגדולים ביותר בכל הנוגע לאחסון בשמים, ולכן חשוב שתעשו כמיטב יכולתכן כדי להרחיק את הבושם האהוב שלכן מכל מקור אור. חשיפה רבה מדי לאור עלולה לגרום לבושם שלכן לאבד מאיכותו המקורית במהירות מסחררת. בנוסף על כך, לעתים קרובות חשיפת יתר לאור משנה את ניחוח הבושם לחלוטין, ולא בהכרח לניחוח שימצא חן בעיניכן. אם ברצונכן שהבושם ילווה אתכן לאורך זמן רב יותר, מומלץ שתאחסנו אותו במקום חשוך, כמו הארון שלכן לדוגמא. אם אינכן יכולות לוותר על מגירה שלמה בארון לטובת בושם, פשוט תחזיקו אותו מאחורי הבגדים. קרוב לוודאי שזה הטיפ החשוב ביותר אודות אחסון בשמים.

הקפידו על רכישת בקבוק בושם בעל מכסה אטום לבושם

כאשר אתן קונות בושם, תוודאו שהוא מגיע במיכל אטום היטב, בצורה המונעת כל אפשרות שהניחוח יתפוגג וייעלם. מכסה משוחרר, אפילו במעט, עלול לגרום לדליפת הבושם לאוויר ולהפחתה מעוצמת ניחוחו. כאשר אתן צריכות להשתמש בבושם, הזדרזו לעשות זאת במהירות המרבית, על מנת שלא להשאיר את בקבוק הבושם פתוח וחשוף לאוויר זמן רב מדי.

העבירו את תכולת הבושם לעתים רחוקות ובזהירות

לעתים קרובות יתעורר בכן הצורך להוציא מעט מן הנוזל הקסום שזה עתה רכשתן ולהעבירו לבקבוק קטן יותר. ייתכן שתרצו לעשות זאת מפני שאתן רוצות לנצל את בקבוק הבושם הוינטאג' שמצאתן, וייתכן שפשוט יותר נוח לכן לסחוב בקבוק קטן יותר בתיק הצד שלכן. תהיה אשר תהיה הסיבה לכך, במהלך פעולת העברת הנוזל חשוב מאוד שתקפידו לעשות זאת בזהירות, על מנת שתצליחו להעביר לא רק את הנוזל, אלא גם את תכונותיו הריחניות המלאות. אם אתן אוהבות להשתמש בבושם לעתים קרובות, עדיף שתעבירו את חלקו בפעם אחת למתקן לריסוס נוזלים, וכך תחסכו את מספר הפעמים שעליכן לעשות זאת, תאריכו את חיי המדף של הבושם האהוב עליכן ואפילו תחסכו קצת כסף.

תרחיקו את הבושם שלכן מטמפרטורות קיצוניות

בכל הנוגע לאחסון בושם, חשוב להימנע מחשיפה מופרזת למקורות חום. אחסון הבשמים שלכן בחלקים הפנימיים של ארון הבגדים היא דרך נהדרת ליישום הטיפ הזה. חשוב לציין שלצד הרחקה ממקורות חום, חשוב באופן שווה שתקפידו לשמור את הבשמים שלכן הרחק מטמפרטורות נמוכות מדי. למרות שיש נשים שבוחרות לאחסן את הבשמים שלהן במקפיא, גישה זו איננה מומלצת, מפני שהיא גורמת להיחלשות הבושם לאורך זמן. אם אתן בכל זאת בוחרות לעשות זאת, חשוב שתקפידו להרחיק כל בושם ממזונות ריחניים שעלולים לספוג את ריחו.

אל תאחסנו את הבושם שלכן בחדר האמבטיה

למרות שתחילה הרעיון לאחסן בושם בחדר האמבטיה נשמע די הגיוני, ואפילו נוח למדי, מסתבר שישנם רעיונות אחסון מוצלחים יותר. חדר האמבטיה הוא מקום אשר בדרך כלל מאופיין בטמפרטורות גבוהות ובאחוזי לחות גבוהים, ולכן הוא עלול להביא לידי פירוק של מולקולות הריח של הבושם ולפגוע באיכותו. בנוסף על כך, מדובר באזור שקרוב לוודאי עמוס בבקטריות שעלולות גם הן למצוא את דרכן לבושם האהוב שלכן. לכן מומלץ לא לאחסן בשמים בחדר האמבטיה, אלא אם כן אם יש לכן חדר אמבטיה גדול מספיק ואתן יכולות לאחסן את הבשמים שלכן בתוך ארון הנמצא הרחק מהאדים והחום.

Comments (0)

No comments at this moment