עולם הבישום נחשב לעולם אופנתי לכל דבר, גם הוא מתעדכן מפעם לפעם וגם בו קיימים טרנדיים המכתיבים את הניחוחות הכי פופולאריים ושיקים. חוש הריח הוא אחד החושים הקדומים ביותר וכזה שמבחינה אבולוציונית בעל השפעה רבה על הקשר הבין אישי ועל התחושות שמתעוררות כאשר נחשפים אליו. על כן, לבישום יש כוח רב והוא יכול להשפיע על ההרגשה הפנימית של כל אחד ואחת וגם על הקשר שלו ושלה עם הסביבה.

הבשמים החדשניים עושים שימוש בטכנולוגיה מתקדמת ומכילים בתוכם שילוב מעניין של רעננות וחריפות וכן, עמידים לאורך זמן. כמו כן, יש לזכור שבושם, כמו כל פריט אופנתי, צריך להיות ייחודי ומקורי, מה שניתן לראות בעיצובי הבקבוקים והאריזות המרהיבים והמקוריים.

אילו בשמים נחשבים לבשמים החדשים ביותר שהושקו לאחרונה וכבר נמצאים בישראל?

אמבלם מבית מונבלנק – לגבר

בושם זה מיועד לגבר ומגיע מבית היוקרה MONT BLANC, שמאפיין גבריות מצליחה ובטוחה בעצמה, בשילוב של טרנדיות מסוגננת ושיקית. הבושם נחשב לאלגנטי מאוד ומחוספס, כאשר הוא מתבסס על ניחוחות של פצו'לי, כמו במרבית הבשמים שמיועדים לגברים. הניחוח של אמבלם משלב ניגוד בין רעננות של פירות הדר כמו אשכולית וסיגלית לבין קינמון, הל, מרווה ופלפל ורוד ושחור. גם האריזה שומרת על קו אלגנטי ומזכירה אבן אוניקס שחורה שמשדרת עוצמה וחוזק.

מרצדס קלאב מבית מרצדס בנץ – לגבר

מרצדס קלאב מגיע מבית היוקרה היוקרתי מרצדס בנץ, שהוא מותג רכבי מצליח שאהוב על גברים וגם על נשים. המותג עצמו משדר יוקרתיות, איכות וסטייל וכך גם הבושם שלו. מי שאחראי ליצירת הבושם הוא המאסטר אוליבייה קרספ, שיצר ניחוח של מצוינות, אסרטיביות ורעננות. הניחוח של הבושם משלב ניחוחות בינלאומיים כמו פירות הדר ותמצית סיגליות ירוקות וכן, טכנולוגיה מתקדמת של מרכיבים סינתטיים המעצימים את ניחוח הבושם ואת התחושות שהוא מעורר. הניחוח חזק, רענן ועם זאת, מאוזן וטהור ומהווה את אחד הבשמים המוצלחים ביותר לגברים.

קרל לגרפלד מבית המעצב קרל לגרפלד - לגבר  

קרל לגרפלד התחיל כצלם ואיש אופנה וכיום הוא מוביל גם סגנונות ייחודי של בשמים עבור גברים ונשים. הבושם של קרל לגרפלד מתאפיין במקוריות ומאפשר לגבר שמתבשם בו להיות מיוחד במינו. הבושם נושא תכונות גבריות כמו אלגנטיות, קלאסיקה ונועזות ועכשוויות. הוא מבוסס על לבנדר, מנדרינה, סיגלית ותפוח שמשתלבים עם ניחוחות אוריינטליים מתובלים של ענבר ואלגום.

אנדלס אופוריה מבית קלווין קליין – לאישה

אופוריה מבית קלווין קליין נחשב לאחד הבשמים המובילים והפופולאריים ביותר לנשים במיוחד בישראל , כאן הוא גם נמכר במחיר יחסית נמוך מאשר ברחבי העולם. כוחו של הבושם הוא שהוא מגיע גם במהדורה של גבר וגם של אישה ולכן ייחודי מאוד ומותאם בצורה מרשימה ואיכותית לנשים. במיוחד בולטת עמידותו של הבושם על העור ובשילוב שלו עם ריח הגוף הטבעי. הניחוח ממכר ומתאים לפגישות רומנטיות, אך יכול להתאים גם להתנהלות יומיומית בשל עמידותו.

קרל לגרפלד מבית קרל לגרפלד – לאישה

גם הבושם שהשיק קרל לגרפלד עבור האישה נחשב למקורי ומיוחד במינו. הבושם מדיף ניחוח יוקרתי וקלאסי ומשאיר ריח נעים שמתאפיין בעדינות ורוך. הבושם מתבסס על שילוב של מוסק ולימון, מה שמעניק גם תחושת מתיקות וגם תחושת רעננות בשילוב מסקרן וממכר. הבושם מתאים להתנהלות קלילה ונחשב לאופנתי, טרנדי ואלגנטי. 

Comments (0)

No comments at this moment