בימינו קשה למצוא אישה שלא אוהבת בשמים. התוספת הקטנה והיום יומית הזאת של הקסם הנשי יכולה להפוך כל אישה ענווה לאישה שמקרינה ביטחון עצמי לכל עבר, תוך כדי שהיא מוסיפה שמץ של תחכום למראה החיצוני המוקפד שלה. אם אתן אוהבות בשמים ונוהגות להשתמש בהם על בסיס יום יומי, בוודאי הייתן שמחות לגלות את הסודות שיעזרו לכן להפיץ את הניחוחות האהובים שלכן לאורך זמן רב יותר, נכון? בעזרת מספר טיפים פשוטים ויחד עם זאת יעילים, אתן תוכלו ללמוד איך כיצד להפיק את מרב התועלת מאוסף הבשמים המרשים שלך, תוך כדי שאתן חוסכות כסף!

הקפידי להתבשם לפני שאת מתלבשת לקראת היציאה מהבית

למרות שזה הדבר האחרון שנשים עושות בזמן שהן מתארגנות ליציאה, ובדרך כלל הן נוהגות להתבשם ברגע האחרון בהנחה שכך הבושם יחזיק מעמד זמן רב יותר. אך מסתבר שמומלץ ואף עדיף להתבשם הרבה לפני שמתחילים להתלבש, ויש לכך מספר סיבות: ראשית, לא מעט בשמים יכולים להכתים את הבגדים שלכן, וכך אתן עלולות למצוא את עצמכן בעיצומו של משבר בלתי צפוי. שנית, אם תרססו את הבושם ישירות על גופכן, הוא "ייכנס לפעולה" בעזרת חום גופכן הטבעי, וכך הניחוח שלכן יחזיק מעמד זמן רב יותר.

תעדיפי לרסס את הבושם במקום למרוח אותו על גופך

אחת מן הסיבות הרבות לכך שלא מומלץ למרוח בושם על הגוף, היא שעצם פעולת המריחה עלולה "לפרק" את המולקולות של הניחוח האהוב עליכן, ועל ידי כך למעשה להפוך אותו לניחוח שונה לחלוטין מכפי שהיה אמור להיות. לכן, במקום למרוח את הבושם בנקודות שונות בגופכן, אנחנו ממליצים שתרססו אותו, תוך כדי שאתן מחזיקות את בקבוק הבושם במרחק של בין 15 עד 25 סנטימטרים מעורך. ריסוס קליל ועדין יעזור לכן להפיץ את ניחוח הבושם בצורה מאוזנת לאורך זמן, כמו גם לשמור על ניחוחו המקורי.

הנקודות המומלצות ביותר להתזת הבושם

נשים רבות מתחבטות בשאלה עתיקת היומין: מהן הנקודות המומלצות ביותר להתזת הבושם, כך שהוא יחזיק מעמד לאורך זמן רב יותר? תרשו לנו לפתור לכן את התעלומה – הנקודות המומלצות ביותר הן נקודות הדופק, שהן למעשה כל המקומות בגופכן בהן אתם יכולים להרגיש את פעימות הלב דרך כלי הדם הסמוכים לעור. אז בפעם הבא שאתן מתיזות את הבושם האהוב שלכן, תכוונו היטב לעבר בסיס הגרון, חלקו הפנימי שורש כף היד, חלקו הפנימי של המרפק ומאחורי הברכיים. בדרך זו הניחוח יחזיק מעמד לאורך זמן רב יותר.

תתיזו מעט בושם על מברשת השיער שלכן

כן, כן, קראתן נכון... אחת מן הדרכים היעילות ביותר להפיץ את הבושם שלכן לאורך זמן רב יותר, היא על ידי התזת מעט בושם על מברשת השיער, ואחר הברשת השיער במברשת המבושמת. בדרך זו, בכל פעם שאתן תהלכו להנאתכן ברחוב ותחלפו על פני מישהו, אתן תותירו אחריכן שובל מהפנט של ריח שלא ניתן לעמוד בפניו...

Comments (0)

No comments at this moment