פסח בפתח ואתו ההתרגשות של ניקיון הבית, אוורורו אחר החורף ורכישה של דברים חדשים, כמו מצעים יפים ואלגנטיים, בגדים חדשים, כלים יפים למטבח ועוד. בעונה זו יוצאות רשתות השיווק במבצעים מעולים של בשמים יוקרתיים, וכדאי מאוד לעקוב אחר המבצעים כדי ליהנות מרכישה של בשמים טובים כמו בושם אברקרומבי או בושם קוקו מדמוזל שאנל.

רכישה חכמה של בשמים בעונת האביב מאפשרת לך ליהנות מאוסף בשמים מושלם לכל השנה ומספקת שלל מתנות נפלאות למארחים שלך או לבני משפחתך בחג האביב.

בעבר, נהגו להרכיב את הבשמים מתבלינים ומתמציות צמחים, אך היום מאפשרת הטכנולוגיה יצירה של בשמים מורכבים ומתוחכמים, כמו בושם טום פורד או בושם קוקו מדמואזל של שאנל, בשמים אלגנטיים ונפלאים. צרפת ידועה במסורת רקיחת הבשמים שלה, כמו גם במסורת הסבונים שלה, ומייצרת לעולם שורה של בשמים קלאסיים מעולים.

כיום מקובל כי מעצבים מובילים מפתחים לעצמם סדרת בשמים התואמים לסגנון קו העיצוב שלהם, כמו בושם טום פורד. רכישת בושם של מעצב מוביל תשלים את המראה של כל אחת ואחד ותחשוף טעם אישי משובח ולוק מושלם, הכולל לבוש אלגנטי וניחוח נהדר.

בחירה של בושם היא מתנה נפלאה לעצמך או למארחת, במיוחד בערב ליל הסדר, בו נהוג להעניק מתנות ולפנק את המארחים שלכם, שטרחו והכינו ארוחת חג מיוחדת.

איך לבחור בושם למארחת

כולנו יודעות איך לבחור לעצמנו בשמים. אנחנו נכנסות לחנות, מתיזות כמה טיפות ומרחרחות אם זה ריח שאנחנו אוהבות. בושם קלואי או קריד אבנטוס נספגים היטב בעור ואפשר לרכוש אותם במבצעי האביב האטרקטיביים הנפוצים בעונה זו. לעומת זאת, אם אנחנו רוצות לקנות בושם טוב לבני המשפחה שלנו או למארחת, עלינו לקחת בחשבון כמה דברים לפני שנרכוש בושם כמתנה. להלן כמה טיפים איך לבחור בושם למארחת:

  •          לשאול – כמובן, זה תלוי בטיב היחסים עם האשה שאת רוצה לפנק. אם זו אימא שלך, אחותך או אפילו חברה טובה – אפשר בהחלט להרים טלפון ולהתייעץ אתה על הבושם החביב עליה. עדיף לדייק ולקנות לה בושם שהיא אוהבת בדיוק, אפילו על חשבון ההפתעה. כל אחת אוהבת לקבל את הבושם שהיא רוצה, כמו בושם קוקו מדמואזל של שאנל – בושם קלאסי ונפלא.
  •          להתייעץ עם הבעל – אם אינך רוצה לקלקל את ההפתעה, בהחלט אפשר להתקשר לבן הזוג או לבעל ולהתייעץ עמו איזה סגנון של בושם אשתו אוהבת. גם אם אינו יודע את השם במדויק, הוא יוכל לתת לך כיוון לאופי הבושם – חזק, עדין, אביבי, מתוק וכך הלאה. הבעל יעריך את ההתעניינות שלך וישמח שאשתו מקבלת את הבושם החביב עליה.
  •          לנסות להתאים לאופי – אם מדובר במתנה ואי אפשר להתייעץ עליה עם המארחת או עם בן זוגה, נסי לחשוב על הדברים שחביבים על מקבלת הבושם. האם היא אוהבת בדים צבעוניים ועזים או צבעים עדינים? האם היא נוהגת להשתמש בשמפו ריחני ועז או בשמפו עדין? לרוב, אישה שחובבת צבעים עזים תאהב גם בושם ריחני ואילו אישה שמעדיפה ביגוד עדין וסולידי, תעדיף גם בושם עדין ומרומז.

כאשר את מגיעה לחנות לרכוש בושם כמתנה, זו ההזדמנות גם לרכוש גם לעצמך בושם נפלא כמו בושם קריד אבנטוס או לפנק את בן זוגך בבושם בולגרי לגבר. כך תוכלו שניכם להתפנק בריחות אביב נפלאים ולחדש את אוסף הבשמים האהובים עליכם.

בושם הוא מתנה נהדרת לפסח

ליל הסדר הוא אירוע חגיגי ומרגש. כאשר את מוזמנת להתארח, מקובל להביא אתך מתנה מיוחדת כדי להביע את הערכתך לבעלי הבית שטרחו והכינו ארוחת חג מושקעת. הם מביעים את השקעתם באמצעות שולחן חג חגיגי ומושקע ומאכלים טעימים, ואילו את – המתארחת – מביעה את הערכתך באמצעות מתנות יפות ומושקעות, כמו בושם איכותי.

אפשר, כמובן, להביא כלים חדשים למטבח, מצעים אלגנטיים, יין משובח ועוד, אבל בושם הוא מתנה אישית שמשדרת יחס חם וטעם טוב. לעומת כלי מטבח שתופסים מקום ויש לפנות עבורם מדף, בושם הוא מתנה כיפית שאינה תופסת מקום, ועם זאת – בעלת משמעות רבה, הן לנותנת המתנה והן למקבלת. הענקת בושם קלאסי כמו קוקו מדמוזל שאנל, בושם כמו בולגרי לגבר או בשמים אחרים כמתנה לחג, מתקבלת תמיד בשמחה. בעלת הבית שמחה לדעת שהשקיעו בה מחשבה וכסף, ברכישה של מוצר שנשאר לאורך זמן ומבטא את ההערכה של האורחים ואת אהבתם.

עונת האביב הגיעה, פסח בא, ואיתם מבצעים אטרקטיביים של בשמים משובחים כמו בושם אברקרומבי. אנו ממליצים לכם לגשת לחנויות, להתיז על עצמכם, לבחור בשמים נפלאים לכם ולמארחים שלכם ולזכות בתודה מרגשת. 

Comments (0)

No comments at this moment