לפניכם רשימה של 4 בשמים לאישה ו5 בשמים לגבר הנמכרים (החימישייה הפותחת) ושכל אחד היה שמח להתבשם בהם וכיום אין שום סיבה שלא ימלא את משאלתו הריחנית.
נתחיל ברשימת הבשמים הנחשקים ביותר שמיועדים עבור המין הנשי. אנחנו מזמינים אתכם להתנסות בחנויות הבשמים במגוון הבשמים המוזכרים כאן ולבחור את הניחוח המתאים לכם ביותר. יש לציין כי כל בושם מתנהג בצורה שונה בהתאם לריח הגוף הטבעי של העונדים אותו, למזג האוויר, טמפרטורת הגוף ועוד. אי לכך מומלץ להתנסות במגוון בשמים מספר פעמים לפני שמחליטים על הניחוח המנצח והמתאים לכם ביותר באופן אישי.

Coco Mademoiselle מבית Chanel (קוקו מדמוזאל של שאנל)

הבקבוק האלגנטי של קוקו מדמואזל מבית שאנל, המותג היוקרתי המפורסם צופן בחובו בושם עם ניחוח אוריינטלי עצי ורענן בצורה בלתי רגילה. הניחוחות שמרכיבים אותו הם וניל בורבון שמעורבב עם מושק לבן, יסמין, תפוז סיציליאני וברגמוט ורבים מגדירים אותו כלא פחות ממכר. הבושם המודרני שיצא ממפעלי הייצור של בית האופנה היוקרתי מיישר קו עם המוצרים הקלאסיים של החברה ולפיכך משדר ניחוחות של סגנון ללא פשרות, קלאסיקה ויוקרה. אם טרם התנסיתם בבושם המיוחד הזה, הגיע הזמן ויפה שעה אחת קודם. מדובר על בושם מתוחכם, נוצץ ולא פחות מכך – נצחי.

 

Alien מבית Thierry Mugler  (אליאן של טיירי מוגלר)

למרות שהושק לפני כמעט עשור וחצי, בשנת 2001, הבושם המיוחד הזה עדיין נחשב לאחד הבשמים הנחשקים והפופולאריים ביותר בישראל כמו גם בעולם. הוא נחשב לבושם סקסי מאוד שמורכב מניחוחות של ענבר, וניל קשמיר, יסמין ועצים. זהו בושם חם ומלטף ואין אחד שיכול להישאר אדיש לנוכח הניחוחות המלטפים אך הדומיננטיים שלו. למרות שלפי נתוני המכירות הוא פופולארי במיוחד בקרב נשים צעירות, הרי שהוא מתאים גם לשימוש עבור נשים שחצו את גיל חמישים. ישנן כאלו ששומרות אותו אך ורק לאירועים חשובים, אך לא מעט מתבשמות בו בשגרה כדי להרגיש מיוחדות גם ביומיום.

 

Chloe מבית Chloe (קלואה של קלואה)

לאלו מכן שמחפשות בושם קליל לקיץ, שמאופיין בניחוחות של פירות ושאינו משתלט, זה הזמן להכיר את הבושם המשובח של חברת קלואי. היצרנית העולמית הגדירה אותו כבושם שמהול בנגיעות של חופש ושובבות ואכן מדובר על בושם לא משתלט, שעושה חסד עם ריח הגוף הטבעי של האישה ומחמיא לו. בין התווים של הבושם ניתן למצוא פריחה של אירוסים וורדים, קליפות של אבטיח ותפוזים ונגיעות מרומזות של ניחוח סנדלווד. ללא ספק מדובר על הבושם הקיצי ביותר בחבורה.

 

La Vie Est Belle מבית Lancome (לה ויה אסט בל של לנקום)

הבושם הצעיר ביותר מבין הארבעה הוא לה ויה אסט בל מבית לנקום שהושק רק בשנת 2013. שמו של הבושם (החיים יפים) כבר מרמז על תוכנו של הבקבוקון האסתטי שמגלם בתוכו פילוסופיית חיים שלמה. הניחוחות של הבושם מורכבים מריחות של צמר גפן מתוק, פריחת יסמין ואיריס, הדרים, טונקה, אגס ופטצ'ולי וכבר לאחר התזה אחת מרגישים את העדינות שלו מתפשטת ומלטפת. בנוסף לבושם, גם הבקבוק עושה לא מעט כבוד לשם המחייב ודי במבט אחד בו כדי להתאהב.

 

ועכשיו הבשמים לגבר שכל אחד חושק.

Fierce מבית Abercronbie & fitch (פירס של אברקרומבי אנד פיץ')

הנוכחות הדומיננטית של הבושם היוקרתי מבית אברקרומבי אנד פיץ' באה לו כתוצאה משילוב שיוצר ניגודיות בין התווים העליונים שלו שמורכבים מניחוח לבנדר פרחוני ונקי בצורה בלתי רגילה ובין תווי הבסיס שלו שמורכבים מניחוח של מוסק מעודן, חושני וחם. בנוסף לכך הניגודיות העוצמתית הזו מעניקה לו עמידות יוצאת דופן ולעתים ניתן לשאוף את הניחוחות שלו גם אחרי מקלחת טובה.

 

Silver Scent  מביתJacques Bogart  (סילבר סנט של ז'אק בוגרט)

מאז הושק בשנת 2006 ביסס הבושם הגברי הזה את מעמדו כאחד הבשמים האהובים ביותר על הקהל הישראלי. מדובר על בושם שמוענק פעמים רבות במתנה על ידי נשים לגברים שלהן, אך בהחלט ישנם גברים רבים בישראל שכבר מכורים אליו ולא מוכנים להתנסות בשום בושם אחר ובצדק. מדובר על שילוב מנצח של ניחוחות לבדר וגרניום, טונקה, הל ומוסקט עם נגיעות קלות שבקלות של רוזמרין, פריחת הדרים וכוסברה. ללא ספק זהו אחד הבשמים הגבריים ביותר שישנם בשוק.

 

One Million מבית Paco Rabanne (וואן מיליון של פאקו רבאן)

הבקבוקון המוזהב מתכתב עם השם שניתן לבושם היוקרתי הזה שבאמת מצליח לגרום לגבר להרגיש לא פחות ממיליון דולר. הניחוחות שלו מורכבים ממנטה עדינה ומתוחכמת, גוונים אוריינטליים של פצ'ולי הודי, קינמון ותמציות תבלינים, עור משובח, ענבר ותמציות עץ שונות. שילוב מנצח לכל הדעות ועדות לכך ניתן לראות שמאז הושק בשנת 2006, הוא מככב באופן קבוע בטבלאות המכירות בכל רחבי אירופה.

 

Legend מבית  Montblanc (לג'נד של מונט בלאנק)

ניחוחות של לבנדר, לואיזה, אננס וברגמוט מייצרים שילוב קסום שהוא לא פחות מאגדה. לג'נד הוא בושם שמיועד עבור הגבר האורבני הבטוח בעצמו שמעוניין לשדר סמכותיות, תחכום, עדכניות וכמובן, גבריות. הבושם הושק בשנת 2011 ונראה כי מאז צבר פופולאריות אדירה בעיקר בקרב גברים צעירים אך אין ספק שהוא יהלום גם גברים מבוגרים יותר.

 

Rochas מבית Rochas (רושאס של רושאס)

הבושם האחרון ברשימה הוא בושם מודרני, חדשני ואלגנטי מאוד. הניחוחות שלו מורכבים מריחות של קפה עשיר וטרי ולוונדר בפריחתו שמשתלבים באופן ניגודי עם ניחוח הענבר המרענן. הנוכחות שלו מצד אחד חמה ועשירה ומצד שני קלילה וסקסית. הקונטרסט הזה מלווה בתווים של עץ ארז, פרח היסמין, עלים ירוקים צעירים וברגמוט. הסגנון המתוחכם והמסתורי שלו הפך אותו לאחד הבשמים הנחשקים ביותר ברשימה כשבישראל הוא נחשב לפופולארי במיוחד. 

תהנו...

Comments (0)

No comments at this moment