גם מי שלא הכי בקיא ברזי הבישום, השם "קרולינה הררה" מוכר לו, איך לא, הסדרה הנצחית של 212 ניו יורק. בעצם קרולינה הררה או בלועזי Carolina Herrera הייתה מעצבת אופנה לאלפיון העליון ולידוענים. העיצובים שלה נלבשו על ידי נשות נשיאי ארה"ב קנדי ואובמה.

סדרת הבשמים "212" של המותג נוצר בהשראת האנשים היצירתיים של ניו יורק, הצעירים שכותבים את ההיסטוריה של העיר הזאת, אנשים בעלי כישרון, סגנון וחוש הומור שלהוטים לעשות כיף.

 

212NYC

הבושם 212 NYC  לאשה מייצג את הרוח הצעירה של מנהטן, ניחוח שחושף עולם שך תחושות, מודרני וחדשני אך עם זאת הניחוח של 212 נשית מאוד ואלגנטית. כנראה שבישראל מתחברים עם התחושות ואכן, הבושם נחשב ל best seller  כבר שנים רבות.

 

מקבילו לגבר, ה 212 NYC MEN משקף את הדינמיות העירונית של מנהטן, לוכד את האישיות של העיר, ניחוח שמתחבר חזק ללובשו, הריח רענן וצעיר. והכי חשוב, חושני.

 בושם 212 ניו יורק קרולינה הררה

212VIP

 

סדרת הVIP של קרולינה הררה נוצרה בהשראת דור הVIP של ניו יורק, מלא ביטחון, אישיות ויחס.

תוכלו למצוא בסדרה: בושם 212VIP WOMEN   העכשווי והממגנט, ריח יוקרתי המתאים לאשה המכובדת שאוהבת להרגיש ייחודית.

בושם 212 vip ROSE החדש יותר, עם ניחוח בעל גוון מפתה יותר, זוהר יותר, ורעננות מושלמת. לאשה אלגנטית ודינאמית מתאים לערב וליום יום.

בושם  212 vip MEN נוצר עבור הגבר שאוהב ליזום, בהשראת ההמולה של שדרת העסקים של ניו יורק אך דומיננטי וחודר את הרעש, ריח בלתי נשכח, לא שובר את הכללים מהסיבה שהניחוח עצמו מוגדר ייחודי.

מקבילו 212 VIP BLACK   הוא כבר הגדרה חדשה לקודמו, ריח חריף מתפרץ ומאתגר. לגבר אנרגטי.

212 וי אי פי קרולינה הררה

 

212SEXY

אחד הריחות הנמכרים של קרולינה הררה הוא ה- 212 SEXY ניחוח מסתורי עם מתיקות מעודנת, נוצר בהשראת רוח הקוסמופוליטית כמו האשה, אך עם הילה מפתה יותר של חושניות. מתאים לאירועי ערב או סתם כשאת יוצאת איתו לבר, רק זהירות כי הריח ממגנט.

מקבילו הגברי 212 SEXY MEN הוא התגלמות של העיר הקוסמופוליטית. חושני ומפתה. סגנונו הבטוח, המשקף את האווירה החמה והחושנית של חיי הלילה במנהטן. ריח מסתורין ומסובב ראשים.

 212 סקסי קרולינה הררה

GOOD GIRL

קרולינה הררה לא עוצרים בניו יורק, בדיוק לכן נוצר הבושם האגדי "ילדה טוב" GOOD GIRL בעיצוב נעל עקב  שיקית ועכשווית שמגלם את האשה המודרנית: נועז וסקסי, אלגנטי ומסתורי ניגוד של טוב ורע או אם נגדיר זאת, ילדה טובה שחיה על הקצה. חושניות מסתורית ומתוחכם.

גוד גירל קרולינה הררה

 

CH

סדרת CH של קרולינה הררה נוצרו בהשראה עכשווית ומודנית, תחושות חדשות ותגליות. חווית ניחוח עסיסית בנגיעות עור.
בסדרה הגברית קיים
CH הקלאסי וch PRIVE   שנוצר במחווה מעודנת יותר וגברית. חתימת ריח חושנית אך עשירה. הניחוח חם ומפנק עם תווים של וויסקי ועור פרובוקטיבי. מודרני ועשיר

הסדרה הנשית של CH הוא איזון מושלם בין נוחות ורעננות, חושני ומורכב אך עם זאת ריח רענן ואופטימי. מגדיר אותך אלגנטית ועכשווית בכל רגע.

ואילו הch  prive  החדש יותר חושפת תחכום, חושניות מפוארת. ניחוח מסתורי ואינטימי.

 

אז מה הקרולינה הררה שלך?

 

Comments (0)

No comments at this moment