שוק הבשמים הוא שוק שוקק, מלא חיים, עתיר חידושים ושינויים. שוק הבשמים מהווה חלק נכבד מתחום הקוסמטיקה ובשמים נחשבו מאז ומעולם לבין מוצרי הטיפוח הנמכרים ביותר. בשמים נרכשים עבור צרכים יומיומיים, הם פופולאריים בקרב נשים וגברים כאחד, בכל גיל, בכל מקום ובכל מעמד. בשמים נרכשים עבור שימוש עצמי ובמקביל ישמשו את קהל הצרכנים גם כמתנה מהודרת ויוקרתית לאוהבים ומכרים. 
בשמים – אפשרויות קנייה מגוונות
 
משום היותו של הבושם כה פופולארי ונגיש ומשום שהוא מהווה חלק בלתי נפרד מחייהם של רבים, אפשרויות הקנייה הן רבות ומגוונות. כיום, ניתן לרכוש בשמים מכל סוג וסוג ברשתות הפארם הגדולות, בחנויות בשמים ייעודיות ובאמצעות רכישה מקוונת באתרי האינטרנט שונים. השתלטות המדיה הדיגיטלית על העולם והיצע המידע הניתן לנו באינטרנט מאפשר לנו טרם רכישה של כל מוצר באשר הוא ובשמים בפרט, לבצע תחילה השוואת מחירים וכפועל יוצא גם לבצע השוואת מחירי בשמים. השוואה שכזו תעניק לכל רוכש מידע ראשוני אודות הבושם המועדף עליו ומה מחירו הנוכחי בשוק בקרב כל הספקים האפשריים. 
 
מתי רוכשים בשמים במבצע?
 
בשמים במבצע ניתן למצוא לאורך כל ימות השנה אך ידוע לכל שישנן תקופות מובילות בהן המבצעים וההנחות משמעותיים יותר. חגי ישראל וימים מיוחדים, כדוגמת חג האהבה, מהווים נקודת זמן אידיאלית עבור הצרכנים לרכוש את הבשמים האהובים עליהם במחירי מבצע אטרקטיביים. אולם, לא תמיד נרצה לרכוש את בשמינו בזמן ספציפי ולעיתים הבושם שאנו אוהבים כלל לא מוצע כחלק מאפשרויות המבצע. במקרים אלו, מומלץ לערוך סקר שוק, לבצע השוואת מחירי בשמים ולרכוש את מבוקשנו.
 
דגשים בקניית בשמים במבצע
 
קהל הצרכנים וקהל הצרכנים הישראלי בפרט אוהב לרכוש מוצרים כאשר הם מוצעים בהנחה או מבצע, אולם לא כל הנחה היא אכן אטרקטיבית ולעיתים פרסום טוב מוכר מידע שגוי. טרם רכישת בושם במבצע מומלץ להיעזר בטיפים הבאים:
• מהו המחיר המקורי – נכון הדבר שהפרסום על גבי המוצר מראה כי מדובר בהנחה של עשרות אחוזים אך האם המחיר המקורי המוצג על גבי הבושם הוא אכן המחיר המקורי? בחנו מהו המחיר המקורי ועל פיו בדקו האם אכן מדובר בהנחה משמעותית. 
• סוג המבצע – לא כל מבצע אכן משתלם. במרבית המרים ובעיקר ברשתות הפארם הגדולות המצבעים המוצעים הם מבצעי 1+1 ואפילו 3+!. כפועל יוצא, אתם מוצאים עצמכם מוציאים סכום גדול ממה שתכננתם וקונים בשמים שלא בהכרח ישרתו אתכם בעתיד. 
• כמות או איכות –מומלץ שלא להתבלבל מפרסום כלשהו ולרכוש בושם שעתיד לשכב בארון הטואלטיקה. הקפידו לבחור את הבושם האהוב עליכם, זה שמשמש אתכם וזה שניחוחו מדיף את הריח הנכון עבורכם. לא כל בושם בזול הוא בושם איכותי ומאידך, לא כל בושם איכותי הנמכר בזול ובמבצע איכותו פוחתת. בנוסף, זכרו כי בשמים עתיד להתחמצן ולהתקלקל, רכישת כמות גדולה מידי של בשמים שאינם מנוצלים עתידים להיזרק עוד טרם נעשה בהם שימוש. 
• אמינות המוכר – גם אם נראה לכם שהמבצע וההנחה אטרקטיביים למדי, בחנו את מקום הרכישה. וודאו שמדובר במקום אמין המציע שירות אמין ואיכותי. ודאו את החזרת המוצר במידה והוא אינו תקין וודאו כי ניתן לבצע החלפה אם הבושם אינו מיועד עבורכם אלא מיועד כמתנה עבור יקירכם. 

Comments (0)

No comments at this moment