יופי של קיץ: איפור נכון לקיץ

הקיץ הגיע ויחד איתו, הזמן להתחיל לצאת ולבלות. מוצרי איפור ואופן השימוש בהם זו אומנות בפני עצמה, ולכן, לקראת הקיץ חשוב לדעת לבחור באיפור המתאים לעונה החמה!

להתאים את האיפור בשבילך:

קיימות טכניקות שונות של איפור. התאמת איפור באופן אינדיבידואלי לאדם היא משמעותית כמו גם, למזג האוויר. למעשה, סוג העור ישפיע על מראה האיפור מאחר וכל עור מגיב שונה לשינויי מזג האוויר. לצד כל זאת, על מנת לוודא שאתן בוחרות באיפור שלא רק יחמיא למראה, אלא גם לא יפגע בעורכן, מומלץ תמיד לבחור בחברה איכותית המייצרת מוצרי איפור ברמה גבוהה ללא פשרות, כמו מוצרי איפור של גולדן רוז.

מה צריך לדעת כשבוחרים איפור לקיץ?

לעומת החורף הקריר בו האיפור נוטה להישאר שעות ארוכות באופן המושלם, בקיץ החם ועוד יותר הלח האופייני לארצנו, הזיעה ממהרת לנזול ולמרוח את האיפור. לכן, לפני הכול, תרצו לוודא שאתן משתמשות במוצרי איפור איכותיים, המותאמים למזג האוויר ועמידים בפני הזיעה. בהמשך, בקיץ מומלץ על מראה קליל וטבעי שמתאים לעונה. כמה טיפים שיעזרו לכן להתאפר בקיץ:

לשמור על קלילות – על מנת לשמור על מראה קליל בחודשי הקיץ, מצד אחד חשוב לבחור במוצרים המיועדים לקיץ, אלו פחות אוטמים את העור ומצד שני להפחית בשכבות איפור. שימוש במוצרי מריחה איכותיים יסייעו למרוח שכבה דקה אך מדויקת של איפור.

מייק אפ – קיימים סוגים רבים של מייק אפ. בקיץ, מומלץ להשתמש במייק אפ המכיל כמויות נמוכות של שומן, כזה שלא ימרח במהירות. המייק אפ של גולדן רוז, המגיע במבחר רחב של גוונים, מורכב מפורמולה ייחודית המכילה כמויות נמוכות של שומן, מתאים במיוחד עבור חודשי הקיץ ומייצר תחושה של קלילות על הפנים.

שימרים וברונזה – בקיץ, נרצה לייצר מראה של שיזוף קל. ברונזה איכותית משמשת על מנת לייצר מראה שזוף, אך לא מוגזם, כאשר שימרים מקנים לעור ברק וזוהר. שימרים מסייעים להדגיש את עצמות הלחיים ומייצרים מראה מלא ורחב. כאשר משתמשים בשימרים, חשוב לדעת להתאימם כך שישתלבו עם סוג העור ולצורת הפנים וכמובן, להשתמש במוצר איכותי.

צללית -  הסוד האמיתי של צללית, הוא לשלבה באופן הטבעי ביותר עם מראה הפנים ובמיוחד בחודשי הקיץ בהם נרצה לייצר מראה טבעי וקליל. למשל, גוונים כמו ורוד עדין מייצרים תחושת קלילות מרחפת המתאימה לקיץ.תכלו לבחור מתוך מבחר של פלטות קונסילר מבית "גולדן רוז" כמו פלטה מקצועית, פלטה בקרם ועוד.

מסקרה - בחודשי הקיץ נרצה להשתמש במסקרה העמידה למים, כי היא היחידה שבאמת תעמוד מול הזיעה.  וכמובן, שימוש בפריימר בסיס למסקרה של "גולדן רוז", המועשר ויטמינים ופרוטאין לפני מריחת המסקרה יחזק ויעניק מראה נפוח ויפה במיוחד.

עיפרון לעיניים- בחודשי הקיץ בהם עיפרון משעווה נוטה להימרח, תכלי למרוח אותו מעט בעזרת מקלון אוזניים על מנת שיחזיק לאורך זמן.

והעיקר שיהיה לנו קיץ יפה ומרענן :)

Comments (0)

No comments at this moment