בשביל להתאפר לא צריך להיות מקצוען. עם קצת ידע על מוצרי איפור את תדעי לתת צבע וחיות לפנים. כמובן אספנו כמה טיפים ואיזה פריטי איפור צריך שיהיה לנו בארסנל.


איפור פנים:

  1.       פריימר הוא השלב הראשון (אני חושבת שהוא חובה) בשביל להכין את הפנים לאיפור אחיד  למשך היום, פריימר מהווה שכבת יסוד לאיפור ובעצם מהווה חציצה בין עור הפנים לאיפור.

התוצאה: עור חלק, מראה אחיד וטבעי למשך היום. השימוש בפריימר איכותי מונע מהמייק אפ להכנס לנקבוביות העור ולהתפרק וכך בעצם שומר על העור והאיפור בצורה אחידה לאורך היום.

את הפריימר יש להניח לאחר ששמת קרם לחות. גם לאלו מביננו שלא מתאפרות מומלץ ליישם פריימר למראה עור חלק, מאט ואחיד.

פריימר לפני מייק אפ 

  1.       מייק אפ. מי לא מכיר?! אני ממליצה להמנע מיישום חומר בכמות שתתן לפנים שלנו אפקט מסכה. את צבע המייק אפ נבחר לפי הטעם האישי שלנו, יש שאוהבות מראה קצת כהה יותר ויש כאלו שאוהבות בדיוק את צבע העור שלהם, אין בזה כללים. לאחר שבחרנו מייק אפ, הטיפ שלי הוא ליישם את החומר על עור הפנים עם ספוגית ביוטי בלנדר או דומה, לאחר שהרטבנו את הספוגית וסחטנו אותה (הספוגית הרטובה שומרת לנו על המייק אפ שלא יספג בספוגית ויאבד)
    טיפ: רוצה שהאיפור ישאר יותר, רססי על הספוגית ספריי קיבוע והמתיני לייבוש.

    מייק אפ

  2.       קונסילר, טשטוש פגמים. קיימים מגוון סוגים של קונסילרים. הקונסילר הרגיל הוא בעצם מייק אפ מרוכז מאוד שבדרך כלל מניחים מתחת העיניים או פגמי עור. את הקונסילר מיישמים באופן נקודתי על פגם העור.
    הקוניסלר מצויין גם ליישום לפני צלליות שבעצם מחזק את גון הצלליות ומסייע לעמידות שלהם לאורך היום.
    קיימים קונסילרים לטשטוש פגמים בצבעים שונים להלן:
    ורוד - מטשטש טונים צהובים
    צהוב - מטשטש סגול ואת השחור סביב העיניים
    ירוק - מטשטש אדמומיות בעור
    כתום - מטשטש כתמי שמש כהים, ןמכסה עור שקוף ודק
    סגול - מטשטש תתי צבע בהירים.


    קונסילר לטשטוש פגמים

  3.       בעצם בשלב זה אפשרי לשים פודרה. (אלא אם כן את משתמשת בקונטורים קרמיים או נוזליים למיניהם שאת הפודרה מיישמים רק אחרי כל דבר נוזלי או קרמי), שזה בעצם החותמת לאיפור שלנו. תפקיד הפודרה לתת גימור מאט לספוח שומנים ולקבע את האיפור. את הפודרה כדאי מאוד ליישם בעזרת כרית ייעודית בטפיחות קלות על הפנים.

    פודרה


  4.       קונטור (הארה והצללה) או בשמו "פיסול הפנים". (חשוב, אם עדיין לא שמתם פודרה אתם יכולים ליישם קונטורים קרמיים או נוזליים) גם פה אין לך ממה להרתע, מקסימום ניסוי וטעייה ואת תהי מקצועית בפיסול הפנים.
    מה שמומלץ זה להניח את הקונטור על מעל עצמות הלחיים ובמצח לתת תחושה של פנים מפוסלות.


איפור עיניים:

  1.       צלליות, התאימי את צבע הצלליות לבגד או למצב רוח. מומלץ מאוד להשתמש בפלטת צלליות איכותיות. כמובן שיש סוגי פלטות, כל פלטה מגיעה עם צבעים שונים שאמורים להשתלב זה עם זה. אל תפחדי להתנסות שוב ושוב עד שתגיעי לשילוב הגוונים הרצוי.
    בדרך כלל לחורף בוחרים צבעים כהים יותר ובקיץ את הבהירים.

    צלליות

  2.       מסקרה. פה אפשר ללכת לאיבוד מרוב היצע, אבל כמובן שזה פועל לטובתנו ואין סיכוי שלא נמצא את המסקרה שאנחנו רוצים. אם זה לעבות את הריסים, לעגל או לתת תחושה של ריסים ארוכות. הייתי ממליצה לשים לב שהמסקרה לא גורמת לכן לגירוי בעיניים, א"כ החליפו חברה או תוותרו.

    מסקרה

  3.       איילנר. גם כאן אין לך ממה להרתע, כל מאפרת טובה ככל שתהיה לקח לה זמן לשרטט פס מדויק עם איילנר, קחי לך את הזמן בניסוי וטעייה ובסוף תצליחי.
    קיימים מספר סוגי איילנר, טוש, ג'ל. הייתי ממליצה לקחת איילנר טוש דק. קל יותר ליישם איתו ולדעתי התוצאה מושלמת.

  4.       עפרון לעיניים.  בחרי את הצבע לפי המצב רוח או הבגדים ויישמי מתחת לעין מעל הריסים

איפור שפתיים.

  1.   שפתון / אודם / גלוס. כמובן בחרי את הצבע האהוב עלייך. שימי לב, ככל שתדייקי עם יישום השפתון לפי שרטוט השפתיים שלך כך הוא יראה מקצועי ומושלם.
    למראה מקצועי יותר, כדאי ליישם תוחם שפתיים שכמובן צריך להיות מדוייק מאוד למבנה השפתיים.
    טיפ: קחי איתך תמיד את השפתון בתיק.

 שפתון




 

Comments (2)

    • זמרתיה סלומון
    • 2019-11-15 10:30:22
    אני ממש אוהבת את האתר שלכם!! וגם את המחירים וגם את כל הטיפים שאתם נותנים!!! הזמנתי לפני שבועיים בושם והוא הגיע ארוז בצורה נקייה ושמורה!! מאוד מרוצה!! תודה רבה.
    • תמי
    • 2020-07-17 18:56:38
    גבות...מאוד חשוב